I dok lampe LED polako osvajaju svjetlosno sklopovlje svakog novog automobila, čini se da za tehnologijom rasvjetnih dioda ne luduju svi podjednako
Posljednjim medijskim izvješćem BMW je bacio rukavicu u lice Audiju, najavivši kako će uskoro predstaviti tehnologiju laserskog svjetlosnog sklopovlja. U odnosu na diode LED, laseri imaju brojne prednosti – manji su, štedljiviji, svjetliji te mogu biti projicirani direktnije i na veće udaljenosti.
Dok LED-ice imaju jakost svijetla od 100 lumena, laseri bliješte intenzitetom od čak 170 lumena, a s obzirom na to da bi čitav sklop bio kompaktniji, možete i sami zamisliti što bi dizajneri sve mogli postići s izgledom automobila
Da čitava stvar bude bolja, u BMW-u ističu kako je laserska tehnologija ujedno i značajno sigurnija budući da je pogodna za izoliranje ostalih sudionika u prometu. Povezana s, primjerice, infracrvenom kamerom, laserska tehnologija mogla bi snopom snažnije svjetlosti izdvojiti pješake ili životinje i skrenuti vozačevu pozornost na njih.
Možda mislite da ćemo se načekati prije implementacije ove futurističke tehnologije u komercijalnim automobilima, no Bavarci nas uvjeravaju kako će već hibridni model i8 raspolagati laserima.