Slatka glumica koja u svojoj filmografiji ima uloge u filmovima 'Kick-Ass', 'Hugo' i 'Hick' nametnula se i svojim modnim stilom. Chloe Moretz (15) postala je nedavno zaštitno lice američkog tinejdžerskog brenda Aeropostale
U jednom je intervjuu Chloe priznala i kako joj mama ne dopušta da kupuje dizajnersku odjeću, stoga ne čudi to što je 15-godišnjakinja pristala biti modna glasnogovornica brenda zaduženog za tinejdžere od 14. do 17. godine.
'Imam samo 15 godina. Ako već tako mlada dobijem kampanju za luksuzne brendove, što ću onda raditi sa 20 godina?! Još sam prilično nova u modnom svijetu i ne želim nagomilati kampanje u prvih nekoliko godina. Moram nešto ostaviti i za budućnost', zaključuje mlada glumica.
Kad je Hailee Steinfeld prošle godine sa samo 14 godina postala zaštitno lice kampanje modne kuće Miu Miu, mnogi su bili zgroženi smatrajući da je premlada da bi promovirala tako luksuzan brend.
Modni su stil Chloe Moretz prepoznali i u Max Mari, proglasivši je 'filmskim lice budućnosti' zahvaljujući glumačkim postignućima te zato što je utjelovljenje stila i profinjenosti, kako su objasnili.
Možda joj je baš ta titula pomogla da je američki tinejdžerski brend Aeropostale angažira kao svoju modnu ambasadoricu. Chloe, koja trenutačno snima remake horor filma 'Carrie' u kojem ima glavnu ulogu, bit će zaštitno lice i kampanje (čija će tematika biti povratak u školu), a i sudjelovat će u osmišljavanju internetske stranice brenda.
Novu verziju filma 'Carrie' režirat će Kimberly Peirce ('Boys Don't Cry').
Inače, Brian de Palma još je 1976. godine snimio legendarnu adaptaciju Kingove knjige 'Carrie'.
Moretz je na Twitteru taj posao nazvala 'životnom šansom koju nikada neću zaboraviti' te zahvalila redateljici i studiju MGM zbog izbora.
Nova verzija navodno bi trebala biti bliže literarnom izvorniku od De Palminog filma. U njemu je Sissy Spacek bila školarka koju su maltretirali vršnjaci, sve dok im se nije odlučila osvetiti uz pomoć svojih telekinetičkih moći.