Renaultov Megane već je u standardnoj izvedbi moćan stroj koji proždire zavoje i ravne dionice za doručak, ručak i večeru, no Francuzi su odlučili da to ne znači da odličan automobil ne treba učiniti još boljim
U tu svrhu kompaktnoj raketi iz Boulogne-Billancourta dorađen je dvolitreni turbopunjeni benzinac koji razvija 15 KS i 20 Nm više od standardne verzije. Do 265 KS i 320 Nm u RenaultSportu su došli povećanjem pritiska turbine za 0,2 bara, na 2,5 bara, a automobil je dobio i učinkovitiji sustav dovoda zraka za lakše prednabijanje.
Rezultat je specifičan omjer snage od 132,5 KS po litri, odnosno 5,1 kilogram po KS, što je dovoljno da najžešći Megane dosprinta do stotke za svega šest sekundi te pojuri 254 km/h uz prosječnu potrošnju od 8,2 litre goriva na stotinu kilometara.
Službena premijera neće biti održana na kakvom mondenom salonu automobila, već ondje gdje se Megane RS osjeća najbolje – na njemačkom Nurburgringu 17. lipnja.
Renault će proizvesti svega 500 primjeraka u žutoj, sivoj, crnoj i bijeloj boji po cijeni od 35.500 eura, a od standardnog modela će se razlikovati po crnom krovu, crnim 19-colnim naplatcima i stražnjem spojleru.