I dok konkurencija postupno prelazi na motore s manjim brojem cilindara, a sve u cilju smanjivanja potrošnje i emisije CO2, u Mercedesu, čini se, ostaju tvrdoglavi i vjerni dobrom starom V8
Ne samo da novi SLK55 AMG neće imati manje cilindara od prethodnika, već neće biti ni turbopunjen, što će, sigurni smo, izvući pokoji osmijeh na lice. Jedinica od 5,5 litara kodnog imena M152 zasnovana je na biturbopunjenoj izvedbi M157 koja pogoni E 63 AMG, CLS 63 AMG, S 63 AMG i CL 63 AMG te u odnosu na V8 koji zamjenjuje razvija 62 KS i 30 Nm više, odnosno 422 KS i 540 Nm.
Pritom je novi motor štedljiviji od starog za gotovo nevjerojatnih 30 posto, troši tri i pol litre manje u kombiniranom ciklusu na stotinu kilometara, za prevaljivanje kojih mu je, prema Mercedesovim podacima, dovoljno osam i pol litara benzina.
Kako je to moguće? U Mercedesu su umjesto smanjivanja broja cilindara odlučili primijeniti tehnologiju kontrole cilindara koja, u osnovi, prema potrebi, gasi četiri cilindara od 800 do 3.600 okretaja u minuti.
U situaciji kad je vozaču potrebna puna snaga motora, preostali četverac cilindara aktivan je za svega 30 milisekundi već pri 3.600 okretaja.
Zasad ne raspolažemo detaljima o performansama Mercedesova roadstera, no više ćemo znati prije njegova službenog debija na izložbi u Frankfurtu ovoga rujna.