Davne 1995. britanski proizvođač lansirao je svoj posljednji model MGF. Danas, 14 godina kasnije, ovaj put pod kineskim SAIC-om, MG je predstavio potpuno novi model, MG6
Iza pomalo nemaštovita imena krije se kompaktni automobil u klasi Volkswagenovog Golfa ili Škode Octavije. Šturi medijski izvještaj o MG-ovoj prinovi ne otkriva puno, tek da će kupci moći birati između dva pogonska stroja – 1,8-litrenog četverocilindraša sa 133 KS, odnosno istog motora s turbopunjačem i 160 KS.
Za izmjenu brzina standardno je zadužen peterostupanjski ručni mjenjač.
MG6 će premijerno biti ponuđen kineskim kupcima, no automobil je razvijan kako bi zadovoljio europske sigurnosne standarde, što znači da bismo ga u dogledno vrijeme mogli vidjeti i na našim prometnicama.
Shanghai Automotive Industry Corp. zasad nije rekao gdje će i kada započeti proizvodnja, no kao jedna od lokacija spominju se MG-ovi pogoni u Velikoj Britaniji.