CRO A PORTER

Moda je kameleon pa je i koncept Viktora Drage pun promjena

30.03.2011 u 21:41

Bionic
Reading

Premda kampanja za taj modni događaj, koju je snimio Mladen Šarić, nosi naziv 'Liquid Fashion', aludira na neuhvatljivost mode, HTC CAP će između ostalog imati i svoj 'concept store' i 'showroom'

S modom kuće Linea Exclusive počinje sutra u Westgateu 17. HTC Cro-A-Porter! Trajat će čak deset dana, a posebnom će autorskom instalacijom proslaviti 40. godišnjicu rada doajenke hrvatske mode Katarine Balogh

Koncept šefa projekta Viktora Drage nije se zaustavio na onome što ćemo vidjeti u tri revijske večeri s novim kolekcijama ELFS-a, Xenije Design, Etne Maar, Borisa Pavlina, Matije Vujice, Tihomira Krznarića, Hippy Gardena, Luke i drugih.

I premda kampanja za taj modni događaj, koju je snimio Mladen Šarić, nosi naziv 'Liquid Fashion', aludira na neuhvatljivost mode, HTC CAP će između ostalog imati i svoj 'concept store' i 'showroom'. A u srijedu su u Westgateu predstavljeni i modeli čarapa koje je za naš Jadran dizajnirao duo Boudoir.