Kada je prije tri godine osnovala brend vlastitog potpisa, dizajnerica Gabriela Hearst vjerojatno nije ni slutila da će se u manje od tri godine svjetske trendseterice trgati za njezine torbice. Kada kažemo trgati, mislimo na beskonačne liste čekanja na koje se potrebno predbilježiti se ne bi li postali vlasnik jedne od osebujnih torbi s njenim potpisom. Baš kada smo mislili da ne može ljepše i originalnije, urugvajska dizajnerica lansirala je dva nova modela torbi o kojima će se još dugo pisati
Talentirana urugvajska dizajnerica s njujorškom adresom 2015. godine je svijetu prestavila svoj istoimeni brend luksuzne odjeće i modnih dodataka, a danas se njezin brend uspoređuje s čuvenom modnom kućom Hermès, za čijim su torbicama brojne dame spremne posegnuti toliko duboko u džep da bi se mnogim 'običnim smrtnicima' od tih cifri zavrtjelo u glavi.
Slično se vrlo brzo dogodilo i s brendom Gabriela Hearst. Luksuzne torbice s potpisom 41-godišnje dizajnerice postale su predmet žudnje brojnih žena, kako zbog svojeg osebujnog dizajna, tako i zbog prestiža, obzirom da su ove torbe postale svojevrstan statusni simbol. Cijena Gabriela Hearst torbi kreće se između 13 i 16 tisuća kuna, dok cijena modela od ekskluzivne kože drastično raste.
Nakon redom uspješnih modela torbi koje je nemoguće kupiti, osim ako se ne predbilježite na podužu listu čekanja, poznata dizajnerica upravo je lansirala dva najnovija modela torbi koje su već izazvale oduševljenje. Dizajnerica je torbe predstavila na službenoj Instagram stranici brenda, objasnivši ukratko njihove prednosti.
Obje torbe dizajnirane su tako da oblikom podsjećaju na kutijice za nakit, a ništa manje originalno nismo ni očekivali od talentirane dizajnerice. 'Model 'Joni' ima tri pretinca, u ovom slučaju ladice, koja se otvaraju baš poput pravih ladica, dok se 'ladic' kod modela 'Mitchell' otvaraju na pritisak prstom s bočne strane torbice, a oba modela mogu se po želji razdvojiti u 'clutch' torbice. Inovativno, ne možemo poreći.
Sasvim smo sigurni kako će i ovi modeli uskoro postati modni poriv svjetskih trendseterica, a od trenutka kada su puštene u prodaju na službenoj stranici brenda već je objavljeno kako je za neku od ovih ljepotica potrebno stati u red, točnije predbilježiti se na listu čekanja.