Kada su 1966. godine Douglas Tompkins i Dick Hap Klopp stvorili brend The North Face s ciljem izrađivanja posebne odjeće za borbu s najnepovoljnijim vremenskim uvjetima prilikom zimskih aktivnosti u prirodi, nisu ni sanjali da će njihova odjeća na čelu s prepoznatljivim pufastim jaknama postati modni must have na street style sceni
Samo ove godine na stranicama poznate modne tražilice Lyst pretrage za pufastim jaknama s potpisom kalifornijskog brenda The North Face iz mjeseca u mjesec bilježe porast od 150 posto, a takozvani model Nuptse iz 1996. godine pokazao se jednim od najtraženijih.
Kao što biste mogli očekivati, većina ljudi koji iskazuju velik interes za ovim retro modelom jakne u svojim planovima nemaju zimske izlete u prirodu. Posada stvorena od ljubitelja streetwear kulture, zaljubljenika u hip-hop stil 90-ih i svih onih koji traže utjehu u modnoj nostalgiji učinili su da jakne s potpisom brenda The North Face postanu kultnim komadom, kao i njegove brojne suradnje s poznatim streetwear i dizajnerskim brendovima poput Supremea i MM6 Maison Margiele.
U odnosu na slične na tržištu, jakne brenda The North Face sadrže sintetičku izolaciju koja oponaša sposobnosti guščjeg perja osiguravajući neizmjernu toplinu u zimskim mjesecima. Ova tehnologija nazvana Fuseform stvorila je pravu revoluciju u načinu proizvodnje tehničke odjeće, a zahvaljujući njoj i sličnim tehnološkim karakteristikama jakne brenda The North Face stižu i s nešto višom cijenom.
Njihov najpopularniji model naziva Nuptse u prodaji se nalazi po cijeni od oko dvije tisuća kuna, a u svojoj kolekciji u ormaru do danas ih ima vojska street style zvijezdi i it djevojaka današnjice.