Čak i ako nemaju 'sluha' i novca za skupe mirise, muškarci su sve izbirljiviji prilikom kupnje svoga dezodoransa
Dezodoransi su jedna od rijetkih kozmetičkih kategorija koje bilježe pozitivan trend prodaje, recesiji usprkos. Zanimljivo je da taj rast nikad nije bio izraženiji nego posljednje tri godine, i to iz dva sasvim oprečna razloga.
Luksuzna roba obično padne kao prva žrtva ekonomske krize. Iako nerado, zapadnjaci su na oltar štednje morali prinijeti svoju naviku kupnje skupih dizajnerskih parfema i toaletnih vodica. Dezodoransa se nisu mogli ni morali odreći. Zato se kozmetički brendovi moraju znatno više potruditi oko performansi novih dezića ako novu generaciju zahtjevnih kupaca s visokim očekivanjima žele pridobiti za svoj proizvod. Tako su se počeli pojavljivati dezići za muškarce koji ni po čemu ne za zaostaju za onima namijenjenim ženama. Recimo, nova linija Niveinih dezodoransa za muškarce Invisible Power, uz očekivane karakteristike, poput maskiranja tjelesnih mirisa i cjelodnevne postojanosti, ima i tu komparativnu prednost da ne ostavlja bijele mrlje na majici.
Drugi razlog povećane prodaje muških dezodoransa uzrokovan je društveno-ekonomskim promjenama na donedavno 'nepostojećim' tržištima. Kako je Zapad tonuo u recesiju, azijske i latinoameričke zemlje počele su bilježiti dvoznamenkaste stope ekonomskog rasta. Možda je preuzetno reći, ali porast prodaje dezodoransa najilustrativnije govori o brzini razvoja ekonomije u Brazilu, Kini i Indiji, a time i srednje klase u tim mnogoljudnim zemljama. Pripadnici rastućeg srednjeg sloja postaju sve svjesniji važnosti njegovanog izgleda, žele se izdvojiti iz mase i biti konkurentni na tržištu rada. Kako za parfeme još uvijek nemaju novca, cijenom pristupačni i mirisom privlačni dezodoransi postali su simbol njihove ekonomske renesanse i novostečenog društvenog statusa.