Talijani su napokon odlučili pokazati službene fotografije modela 4C prije njegove službene svjetske premijere na nadolazećoj izložbi u Ženevi
Pohvalno je to što su u Alfi odlučili zadržati vanjski dizajn koji je zavrtio glavama na Palexpu prije dvije godine.
Talijani nam još nisu razotkrili sve detalje, no s nešto manje od četiri metra dužine, dva metra širine, 1,18 metara visine i šasijom od ugljičnih vlakana 4C bi trebao biti veoma lagan i upravljiv.
Da će biti riječ o pravom vozačkom automobilu, svjedoči i arhitektura pogona s centralno smještenim 275 KS snažnim 1,75-litrenim turbopunjenim četverocilindričnim benzincem uparenim s automatiziranom šesterobrzinskom mjenjačkom kutijom s dvije spojke i pogonom straga.
Aktivna šasija trebala bi biti standardni dio opreme, a sve ovo nažalost neće doći bez premije na cijenu pa se očekuje da će najpoželjnija Alfa Romeo krajnjeg kupca koštati gotovo koliko i Porsche Cayman.
Automobil će za Alfu proizvoditi Maserati u pogonima u Modeni.