Proteklih sezona najpoželjnije torbice bile su Fendijev baguette model i obožavani pouch s potpisom Bottega Venete, no ove godine najpopularniji ne dolazi iz redova luksuznih brendova, već high street trgovine Uniqlo
U prvom kvartalu godine torbica brenda Uniqlo smjestila se na sam vrh liste najpopularnijih modnih proizvoda prema podacima modne platforme Lyst, a cijena joj iznosi 14, 90 eura.
Napravljena od najlona, u obliku polumjeseca i dostupna u deset boja, ova hit torba može se nositi na uobičajen način preko ramena ili poprečno u crossbody stilu. Slavu ovoj torbici donio je TikTok i videi koji prikazuju nevjerojatnu količinu stvari koja je stala u ovaj, naizgled, mali model.
O njezinoj popularnosti svjedoči i činjenica da se u posljednjih 18 mjeseci rasprodala čak sedam puta, a slične modele vrlo brzo predstavili su i brojni drugi high street brendovi, poput švedskog H&M-a.
Osim platnene varijante (18 eura), H&M je predstavio i dvije kožne inačice hit torbe (20 eura) dostupne u crnoj i bijeloj boji.