Globalno prisutni maloprodajni lanac tenisica i ulične mode SNIPES akvizicijom trgovačkog lanca 'Shooster' prvi put stupa na hrvatsko tržište
SNIPES tako potvrđuje četvrtu akviziciju tijekom posljednjih dvanaest mjeseci, a Hrvatska je za ovaj maloprodajni lanac već dvanaesto tržište u istočnoj i srednjoj Europi.
Uz hrvatske velegradove Zagreb, Split i Zadar, Shooster je, uz ukupno 18 trgovina, do sada bio jedno od najvažnijih referentnih mjesta za tenisice i uličnu modu u Hrvatskoj. SNIPES tako akvizicijom stječe sve važne lokacije unutar države odjedanput, a redizajn trgovina već je počeo.
Ubuduće će podružnice društva Shooster djelovati pod zastavom društva SNIPES. Također, SNIPES najavljuje i da će uskoro pokrenuti hrvatsku internetsku trgovinu.
'Lijepo je vidjeti da SNIPES, unatoč tržišnim uvjetima koji i nisu uvijek jednostavni, tijekom posljednje dvije godine bilježi toliki rast i što se, nakon stupanja na tržište u Poljskoj, unutar tako kratkog vremena možemo pohvaliti drugim tržištem u području srednje i istočne Europe. Planiramo velike stvari i tijekom narednih godina vidimo golem potencijal za rast naše marke', rekao je Sven Voth, generalni direktor i utemeljitelj društva SNIPES.
Nakon uspješne ekspanzije u Poljsku te preuzimanja američkih trgovačkih lanaca Jimmy Jazz i Expressions, poduzeće nastavlja stupati svojim putom ekspanzije: unutar godinu dana ovaj maloprodajni lanac povećao je broj svojih fizičkih prodajnih lokacija za gotovo 250 novih te je u međuvremenu prisutan u jedanaest europskih država i SAD-u uz više od 680 trgovina.
Sporazum je već zaključen, a ugovorne strane obvezale su se na čuvanje tajnosti u pogledu pojedinosti dogovora, poručuju iz SNIPES-a.