Serge Lutens su niche parfemi koji imaju kult odanih sljedbenika, a karakteriziraju ih intenzivni i pomalo neobični mirisi. Ako tražite parfem koji je pomalo drukčiji od mirisa koje možete pronaći u lancima parfumerija, parfem s malo više osobnosti i individualnosti od onih razvikanih brendova, koji je osim toga napravljen od najkvalitetnijih mogućih sastojaka, onda su parfemi Serge Lutens pravi izbor za vas
Čovjek koji stoji iza brenda je sam Serge Lutens. Sa 14 godina počinje raditi kao naučnik u jednom frizerskom salonu u rodnom Lileu i tvrdi da mu je to razdoblje pomogao da počne cijeniti tri dimenzije ljepote. Vrlo brzo je počeo eksperimentirati sa šminkom i fotografijom, a u početku su mu prijateljice bili modeli.
Nakon što se početkom 60-ih preselio u Pariz, već 1962. počinje raditi za Vogue kao stilist za šminku, frizure i nakit. Njegov talent ne ostaje nezamijećen, pa već 1976. počinje raditi za Christiana Diora gdje radi na stvaranju prve make-up kolekcije te slavne modne kuće.
Kreativni direktor Shiseida postaje 1980., a prvi parfem, sada već legendarni Nombre Noir, za tu japansku kozmetičku kuću lansira već dvije godine kasnije. Tijekom 80-ih Lutens snima i fotografije za Shiseidove kampanje te dizajnira kompletnu make-up kolekciju, uključujući i pakiranja.
The Salons du Palais Royal Shiseido, koji Lutens opisuje 'više kao rafiniran salon za parfeme nego butik' otvoren je 1992. u Parizu, nedugo nakon što je lansirao kultni parfem za Shiesido - Féminité du Bois. Krajem 90-ih u potpunosti prestaje raditi na make-up kolekcijama i posvećuje se parfemima, iako je 2005. izbacio kolekciju šminke pod svojim imenom.
Tijekom godina Lutens je na tržište izbacivao zavidan broj parfema, za koje inspiraciju pronalazi u mirisima i okusima Markeša u kojem danas živi. Očekivano, njegovi mirisi prepuni su slatkih i začinskih nota po kojima je najpoznatiji, ali i neodoljivih raskošnih drvenih nota.
Zanimljivo je da Lutens parfeme ne dijeli na muške i ženske, već poručuje da njegovi parfemi mogu nositi svi bez obzira na spol, a mirisi bi trebali evocirati naša sjećanja. Zato je svaki njegov miris individualan, jer ne budi ista sjećanje kod svih i ne miriše na svačijoj koži jednako. 'Miris se zapravo nikada ne ustaljuje, mijenja se s vremenom', kaže Lutens.
Serge Lutens danas ima dvije kolekcije parfema pod svojim imenom, jednu ekskluzivnu koja se prodaje isključivo u njegovom salonu za parfeme i jednu koja se može kupiti u odabranim parfumerijama širom svijeta. Svake godina lansira dva parfema, jedna za svoju dostupniju liniju i jedan za ekskluzivnu parišku liniju.