TREND BROJ JEDAN

Nikad nisu bila popularnija: Odijela više nisu rezervirana samo za ljubiteljice poslovne elegancije

04.11.2021 u 15:16

Bionic
Reading

Ženska odijela, odnosno kombinacija sakoa i hlača, unazad nekoliko sezona dominiraju stajlinzima mnogih zaljubljenica u modu, a njihova popularnost ne opada

Da su odijela itekako popularna dokazuje i najpoznatija modna tražilica na svijetu Lyst koja je upravo chic kombinacije koje uključuju sako i odgovarajuće hlače, navela kao jedan od najpopularnijih komada kojih se fashionistice nikako ne mogu zasititi.

I slavne fashionistice poput nizozemske kraljice Maxime, španjolske kraljice Letizije, glumice Demi Moore ili Gwyneth Paltrow oduševljeno su prigrlile ovaj trend koji nikad nije bio privlačniji.

  • +7
Demi Moore Izvor: Profimedia / Autor: Dimitrios Kambouris / Getty images / Profimedia

Odijela doista više nisu ograničena samo na dame iz poslovnog svijeta, a mogu biti nevjerojatno zavodljiva ako ih nosite primjerice samo s grudnjakom i štiklama poput Demi Moore.

Svestranost odijela čini ih itekako isplativom investicijom pa ih možete nositi u brojnim prigodama, kako dnevnim i tako večernjim, a sjajno izgledaju i ako ih sparite s robusnim gležnjačama, tenisicama, ravnim sandalama...

MODNA RECIKLAŽA

Monokromatski ružičasti stajling kraljici Letiziji savršeno pristaje

Pogledaj galeriju

Najbolji pokazatelj modnih trendova je Lyst prema kojem u posljednjih mjesec dana pretraživanje ženskih odijela porasla za čak 40 posto!

Kad se radi o varijantama odijela, najpopularnije su predimenzionirane i casual inačice za kojima je pretraživanje u porastu za 74 posto, no podjednako raste pretraživanje i za uske modele koji prate liniju tijela u kombinaciji s lepršavim hlačama (oko 29 posto).

  • +6
Kate Middleton Izvor: Profimedia / Autor: Chris Jackson/Pool / Shutterstock Editorial / Profimedia

Što se tiče boja, bijela boja i prirodni tonovi najtraženiji su nakon klasične crne, sive i plave.

Dominantne boje poput crvene, zelene i ružičaste također su vrlo tražene i pretraživanje im raste za oko 23 posto mjesečno.