Ovogodišnju Axe kampanju kompanija Unilever odlučila je smjestiti u širom svijeta poznate ljepote hrvatskog grada Splita. Svjetski poznati tim režisera, producenata i modela ispričali su priču novog Axe Excite mirisa koji djeluje tako primamljivo da uz njega signali privlačnosti prelaze i zemaljske granice
Mediteranski ugođaj, neodoljiv muškarac i anđelice u iskušenju. Upravo ove elemente kompanija Unilever odlučila je spojiti baš u gradu Splitu i kroz njih globalno predstaviti novi ovogodišni Axe Excite miris - toliko dobar da će i anđeli „pasti“.
Reklamu je režirao Rupert Sanders – jedan od vodećih svjetskih režisera u reklamnoj industriji, poznat po radu na X Box Halo 3 reklamama ('Believe' je osvojila Grand Prix u Cannu) te Guniessovoj 'Lavi', a za snimanje su angažirane čak tri hrvatske anđjelice; Josipa Janković, Iva Grdić i Bisera Petrinović.
Post produkcija je u stavljena u domenu kompanije The Mill, koja iz sebe ima mnogo hollywoodskih uspješnica uključivši i rad na vizualnim efektima 'Gladijatora' Ridleya Scotta, dok je za specijalne efekte bio zadužen Cedric Nicolas koji je, između ostalog, angažiran i na velikom hitu 'Pirati sa Kariba'.
Mirisna nota novog orijentalnog mirisa rađena je po uzoru na najuspješnije varijante postojećeg Axe asortmana - Africi i Dark Temptationu. Tako je osluškivanjem preferencija korisnika razvijen i novi Excite čiji efekt dovodi u iskušenje čak i 'dobre' cure, a zavodničke sposobnosti nadmašuju i najluđe snove.
Zahvaljujući modernoj i mladenačkoj komunikaciji Axe je uspio zauzeti jedinstven položaj unutar muške njege. Prisutan u više od 50 zemalja svijeta usmjeren je na muškarce koji izražavaju svoju osobnost u svemu što rade.