Ovog ljeta u trendu su osvježene verzije slavnih parfema koje u nazivu nose određenje 'aqua'. O čemu je riječ?
Parfemski brendovi svake sezone predstave prigodne inačice svojih mirisnih uspješnica. Ovog ljeta, kao po dogovoru, većina ih je raspalila po 'akvatičnim' verzijama.
Thierry Mugler lansirao je duo 'Aqua Chic' pod kojim je objedinio svoja dva najveća mirisna hita, Angel i Alien. Satensku verziju popularne vode Giorgio Armani predstavio je kao Acqua di Gioia Essenza.
Ako gotovo 90% svakog mirisa čine voda i alkohol, zar nisu svi miris 'vodenasti'? Ako je osnovna razlika između, primjerice, 'eau de parfum' (parfemske vode) i 'eau de toilette' (toaletne vode) samo u koncentraciji mirisnih ulja, u čemu je stvar s 'akvatičnim' mirisima? Nije u koncentraciji, nego u posebnim mirisnim notama koje dodatno 'omekšavaju' ili 'osvježavaju' originalni miris.
Recimo, Mugler je toaletnu vodu svoga 'anđela' oplemenio vodicom različka, dok je Alien osnažio vodicom đumbira. Armani je cvjetno-voćnu parfemsku vodu radosti obogatio slatkastim notama i kašmirom koji na koži ostavljaju baršunast trag.
Iako ostali mirisni noviteti nemaju 'akvatične' atribucije, nisu ništa manje prozračni i ljetni! Razbuđujuća vodica za tijelo Biotherm Eau Océane doslovno njeguje kožu, dok koktel zelenog čaja L'Occitane Green Tea krijepi dušu. I ona i on rashlađivat će se uz novu verziju slavnog uniseks mirisa CK One Summer koji ove godine slavi 20. rođendan.
Za kraj, valjalo bi poslušati savjet jednog od najutjecajnijih parfemskih dizajnera Francisa Kurkdjiana: 'Nemojte kupovati parfem samo zato što pripada slavnom brendu. Zatražite tester, živite s mirisom. Nije važno samo kako miriše vama, važna je i reakcija ljudi oko vas. Dobar je onaj miris za koji ne možete reći nosi li ga osoba uopće, kad parfem i osoba postanu jedno.'