Opel, baš kao i drugi proizvođači, prati trend takozvanog downsizinga kojim veći motori ustupaju mjesto manjim, tehnološki naprednijim jedinicama
Nova prinova u Opelovoj gami je 1,6-litreni CDTI ECOTEC koji će u trenutnoj postavi proizvođača iz Russelsheima zamijeniti 1,7-litrenog dizelaša, kao i slabije dvolitrene modele.
Novi motor, kažu u Opelu, razvija 136 KS i 320 Nm okretnog momenta, a pritom troši deset posto manje goriva od dosadašnjeg modela.
Novi motor, s aluminijskim blokom, također je prvi Opelov dizelaš koji zadovoljava nadolazeće strože norme Euro 6 o kvaliteti ispušnih plinova.
Opel obećava do konca godine lansirati još tri nova motora, a do 2016. njih čak 13, uz 23 potpuno nova automobilska modela.
Turbopunjena jedinica s direktnim ubrizgavanjem proizvodit će se u Opelovim pogonima u mađarskom Szentgotthardu.