Opel je proslavio 111 godina od početka proizvodnje prvog automobila na konferenciji za novinare u Muzeju suvremene umjetnosti u Zagrebu. Tom prigodom predstavljeni su i novi modeli Opel Merive te Opel Movana
Opelova povijest počinje 1862. godine kada je Adam Opel pokrenuo posao u njemačkom Russelsheimu proizvodeći šivaće strojeve. 1886. godine proizveo je svoj prvi bicikl, a 1899. i prvi automobil, nazvan Opel Patent Motor Car.
Opel i u Hrvatskoj ima dugu tradiciju. Prvi automobil u Zagrebu bio je Opel, a iz Beča ga je 1901. godine dovezao Ferdinand Budicki. On je 1910. u Zagrebu dobio i prvu vozačku dozvolu za svoj Opel, a 1914. vozačka je dozvola izdana prvoj ženi, Almi pl. Balley, opet za Opel. Prva kazna za prekoračenje brzine u Zagrebu izdana je Ferdinandu Budickom i njegovom Opelu. Prvi autosalon u Hrvatskoj bio je Opelov, a otvorio ga je Ferdinand Budicki u Zagrebu, na uglu Ilice i Gundulićeve ulice.
Meriva
Prezentaciju u Muzeju suvremene umjetnosti Opel je iskoristio i za predstavljanje nasljednice Merive. Nova Meriva osim dizajnom od prethodnice se ponajviše razlikuje tehničkim novitetom u obliku vrata koja se otvaraju nasuprotno, što bi trebalo olakšati ulazak putnika i utovar prtljage u unutrašnjost.
Merivu će pogoniti tri benzinca: 1.4 sa 100, 120 i 140 KS, te dva dizelaša, 1.3 sa 75 KS i 1.7 sa 100 KS. Svi motori zadovoljavaju Euro 5 norme te, osim najsnažnije dizelske i benzinske izvedbe koje su opremljene šesterostupanjskim ručnim mjenjačem, dolaze s peterostupanjskim ručnim mjenjačima.
Opel će Merivu nuditi s tri razine opreme, Selection, Enjoy i Cosmo, od kojih osnovna nudi električne podizače prednjih prozora, električna ogledala, daljinsko centralno zaključavanje, zračne jastuke na vozačevoj i suvozačevoj strani te ABS, ESP i 15-colne naplatke. Osnovna Meriva s najslabijim, 1.4 benzincem krajnje će kupce koštati 104.900 kuna
Movano
Novim Movanom Opel će pokušati ozbiljnije konkurirati na žestokom tržištu gospodarskih vozila. Movano odlikuje velika ponuda tipova karoserije za sve poslovne potrebe, dostupnost s prednjim ili stražnjim pogonom, ukupna masa do 4,5 tone, kapacitet utovarnog prostora do 17 m3 te nosivost do 2,5 tone
Nove motore odlikuje smanjena potrošnja goriva i troškovi održavanja, a u Opelu su produžili servisne intervale na 40.000 kilometara. Ulje je potrebno promijeniti svakih 40.000 kilometara ili jednom godišnje, a rashladnu tekućinu motora tek nakon 160.000 km (kod prethodnog modela svakih 120.000 km). U Opelu tvrde da su troškovi održavanja i zamjene dotrajalih dijelova za novi Movano 24 posto niži nego za prethodni model.
Novi Movano također krasi najniža potrošnja goriva i emisija CO2 u ovom segmentu (7,8 l/100 km, 203 g/km CO2). Time je postignuto ukupno smanjenje troškova održavanja od gotovo 10 posto u usporedbi s trenutno aktualnim modelom. Troškovi održavanja izračunati su uz dodatak troškova osiguranja, zamjene dotrajalih dijelova, gubitka na vrijednosti i goriva za četiri godine ili 150.000 km. Movanov životni vijek Opel procjenjuje na 400.000 km.
Novi četverocilindrični common-rail dizelski motor zapremnine 2,3 litre dostupan je u tri izvedbe - 74 kW/100 KS, 92 kW/125 KS i 107 kW/146 KS. Sa 105-litrenim rezervoarom doseg ovih automobila iznosi gotovo 1.400 km.
U Opelu zasad nisu definirali cijenu automobila za hrvatsko tržište, no tvrde da će ona biti više nego konkurentna.