STAJLIŠ VOJVOTKINJA

Opet su svi gledali samo u Kate Middleton

19.09.2015 u 11:43

Bionic
Reading

Mjesecima je nije bilo u javnosti, ali nakon odrađenog porodiljinog dopusta Kate Middleton vratila se kraljevskim dužnostima i to u osvježenom izdanju, s novom frizurom i više stajliš nego prije

Nakon što se pojavila u medicinskom centru 'Anna Freudu' u Londonu, u crno bijeloj haljini Ralpha Laurena, Kate je ponovo zasjala na otvaranju Svjetskog prvenstva u rugbyju u Londonu gdje se pojavila u društvu supruga princa Williama i britanskog premijera Davida Camerona.

I ovoga puta svi su gledali u lijepu vojvotkinju koja je za tu prigodu odjenula kaputić kraljevski plave boje, omiljenog britanskog modnog brenda Reiss. Uvijek nasmijana Kate svoj jednostavan ali efektan outfit upotpunila je crnim salonkama i odgovarajućom clutch torbicom.

Svako pojavljivanje lijepe vojvotkinje u javnosti pomno se secira, a odjeća koju ona odjene rasproda se u samo nekoliko sati, što su britanski mediji nazvali 'Kate efektom'. Kate, princ George i princeza Charlotte britanskim modnim brendovima povećaju prihode svaki put kad se pojave u javnosti odjeveni u određenu modnu marku. Jedna britanska konzultantska kuća procijenila je da Kate Middleton i njezina djeca zajedno za britansku ekonomiju vrijede oko 10 milijardi funta.

Magazin Marie Claire u srpnju je objavio kako su omiljeni modni brendovi Kate Middleton zabilježili značajan rast prodaje kao rezultat neslužbene promocije od strane lijepe vojvotkinje. Osnivač brenda Reiss, David Reiss i sam je potvrdio da je Kate pomogla rastu prihoda njegove kompanije.

'Uopće nema sumnje da je Kate noseći Reiss napravila puno za naš brend. Primijetili smo značajno povećanje interesa za naš brend i to globalno, ojačali smo na postojećim tržištima i privukli pozornost na tržištima na koja tek planiramo ući', rekao je Reiss.