Kako postati uspješan muškarac na poslovnom i ljubavnom planu? Odgovor se, tvrdi najnovija Gilletteova studija provedena na 18.000 muškaraca i žena iz Europe i Sjeverne Amerike, krije u svakodnevnom brijanju
Vodeći svjetski zdravstveni psiholog, doktor David Moxon sa Sveučilišta Peterborough, opsežnim je ispitivanjem zaključio da 70 posto žena, ali i 60 posto muškaraca svježe obrijane muškarce smatra uspješnijima i privlačnijima od ostalih, dok one s trodnevnom bradom u toj kategoriji vidi tek 12 do 13 posto ispitanika. Glatko obrijano lice privlačnije je suprotnom spolu od ostalih faktora poput moderne odjeće, frizure ili dobre tjelesne građe.
U Gilletteu, kojem svakodnevno 600 milijuna muškaraca povjerava njegu svog lica, nisu se iznenadili tim podatkom. Dobro je poznato da psiholozi, ali i većina žena dlakavost i zaraslost u modernom svijetu smatraju znakom starenja, što nikako ne ide u prilog muškarcima koji traže potencijalne partnerice ili poslovni uspjeh.
Upravo zato Gillette muškarcima koji teže uspjehu na bilo kojem planu preporučuje svakodnevno brijanje, ali i njegu lica. Specijalizirani proizvodi za njegu, osobito oni namijenjeni koži i kosi, postaju sve važniji modernom muškarcu u njegovoj namjeri da izgleda uspješno i da se, što je još važnije, tako i osjeća.
Gillette je stoga za sve muškarce koji žele biti uspješni pripremio širok spektar visokokvalitetnih proizvoda za njegu i pripremu kože, koji štite i hlade. Jedinstvenu zaštitu kože prije, za vrijeme i nakon brijanja muškarcu koji želi lijepo izgledati i mirisati, a pritom se osjećati muževno pružit će Gilletteova serija Pre shave Facial Wash, šest varijanti Gilletteovih gelova za brijanje te After shave Moisturiser, Balm i Gel. Upotreba Gilletteovih preparata s trostrukom zaštitnom formulom iz najnovije serije muškarca će ispuniti ugodom, osvježenjem i samopouzdanjem, a tada će uspjeh biti nadohvat ruke. Gillette i tportal poklanjaju dva paketa sa svojim proizvodima čitateljima koji točno odgovore na sljedeće pitanje:
Poklon pakete su osvojili Svebor Prstačić i Mario Tomić.
Nagradu šaljemo poštom na kućnu adresu.