Na krilima nove popularnosti trendova s početka milenija, brend Moon Boot sa svojim prepoznatljivim čizmama ponovno uživa pet minuta slave na modnoj sceni
Godine 1969. dizajner Giancarlo Zanatta kreirao ih je inspiriran slijetanjem Apola 11 na Mjesec (otuda i naziv). Ove futurističke čizme bile su posvuda tijekom 70-ih i 80-ih, prodano je više od 25 milijuna pari, a 2000. godine svrstane su među 99 dizajnerskih predmeta koji su obilježili 20. stoljeće.
Iako se čizme s potpisom brenda Moon Boot vežu za nošenje u danima kada snježni prekrivač prelazi deset centimetara, ovaj glomazan i iznimno udoban model obuće posljednjih sezona viđamo posvuda.
U aktualnoj godini relevantnije su nego ikada. U skladu s novim životom trendova s početka milenija, ove prepoznatljive čizme žive drugu mladost.
Osim stajlinga ljubiteljica mode s Instagrama i TikToka, dovoljno svjedoče stajlinzi modnih influencerica s TikToka i Instagrama, kao i dama iz svijeta slavnih među kojima prednjači pop zvijezda Dua Lipa.
O popularnosti glomaznih čizmi za snijeg s potpisom Moon Boota, dovoljno govori i činjenica da su verzije inspirirane njima lansirali dizajnerski brendovi poput Chanela, Fendija, Prade i Miu Miu.
Nakon modne kuće Chloé , brend Moon Boot ove sezone lansirao je uzbudljivu, capsule liniju čizmi nastalu u suradnji s brendom Alanui.