Požar koji je gotovo progutao Teslin Model S prošlog tjedna izazvao je pravu strku među medijima i automobilskim entuzijastima
Videoisječak koji je obišao svijet prikazuje američku limuzinu sa zapaljenim prednjim krajem i vatrogasce koji se svim silama bore ugasiti vatrenu stihiju. Nemili incident uzrokovao je pad vrijednosti Tesline dionice (koja se u međuvremenu ponešto oporavila) te velik interes javnosti.
Prvi čovjek Tesle Motors, Ellon Musk, odgovorio nam je u svojem uobičajenom, pomalo bahatom stilu.
Putem objave na službenim stranicama Musk je objasnio kako će tim stručnjaka istražiti ovaj 'vrlo neobičan slučaj' objašnjavajući pritom kako je Model S iznimno siguran automobil.
Metalni objekt koji je otpao sa šlepera i probio četvrt inča (0,65 cm) debelu čeličnu podnicu i zaštitu baterijskog paketa Modela S morao je to učiniti silom od barem 25 tona, tvrdi Musk. Da je kojim slučajem u pitanju bio konvencionalan benzinac, isti objekt bi s lakoćom probio tanki metalni spremnik i/ili presjekao dovod goriva, što bi stvorilo bazenčiće goriva i sve preduvjete da automobil izgori u cijelosti, tvrdi Teslin prvi čovjek.
'Pet puta su veće šanse da doživite požar u konvencionalnom benzincu nego u Tesli', tvrdi Musk koji ima zamjerke i na način na koji su se vatrogasci obračunali s plamenom. Nisu trebali probijati metalnu zaštitu baterijskog paketa kako bi došli do izvora plamena, što je standardna procedura', kazao je Teslin izvršni direktor, budući da je to vatri omogućilo probijanje u predio prednjeg prtljažnika. Baterije je samo trebalo zaliti vodom, zaključuje.