OD 16. DO 26. LIPNJA

Počinje druga sezona projekta Discover Croatia

13.05.2014 u 08:00

Bionic
Reading

Dhar media, agencija za promidžbu i odnose s javnošću i TouristarTV ove je godine krenula u drugu sezonu s projektom Discover Croatia. Cilj je projekta promocija Hrvatske, s time da se sva promocija događa online kanalima

Ovogodišnja su tema 'Legende Hrvatske' u čije smo istraživanje i pripremu uključili regionalne i lokalne turističke zajednice, nacionalne parkove, muzeje te sve zainteresirane pojedince kako bismo pridonijeli stvaranju što zanimljivijeg scenarija druge sezone serijala Discover Croatia.

Snimanje započinje 16. lipnja 2014. u Šibensko-kninskoj županiji, a završava 26. lipnja u Dubrovačko-neretvanskoj županiji.

'Snimajući prošlogodišnji Discover Croatia, imali smo prilike pročešljati mnoge čarobne zakutke snimanih županija. Neke su nas lokacije toliko zaintrigirale da smo bili ponukani istražiti malo više i legende su se, kao ideja, nametnule same od sebe. Nov i zanimljiv sadržaj za turiste, prikazan pod produkcijskom i kreativnom palicom naše agencije, dovoljan je početak za stvaranje jedne drugačije priče o Hrvatskoj. Ako ih ne znate, mi ćemo vam ih pokazati', izjavila je Lea Brezar, direktorica Dhar medije.

Vrlo značajnu podršku projektu dale su i regionalne turističke zajednice Šibensko-kninske i Dubrovačko-neretvanske županije, već drugu sezonu zaredom sufinancirajući ga i sudjelujući u njegovoj pripremi.

'Ponukani kreativnom i plodnom suradnjom s producentskom i marketinškom tvrtkom Dhar medijom na iznimno kvalitetnom projektu Discover Croatia, kojim smo zajednički uspjeli otkriti i na najbolji način prikazati skrivene ljepote naše Županije, s veseljem nastavljamo suradnju na novom projektu Legends of Croatia. Legends of Croatia će nam sigurno pomoći da se dotaknemo još jedne turističke priče, koja će nam sigurno biti važan alat u turističkoj promidžbi naše Županije', naglašava Željana Šikić, direktorica Turističke zajednice Šibensko-kninske županije.

'Suradnja s Dhar medijom i TouristarTV-om na prošlogodišnjem projektu Discover Croatia - Exploring Route se i ove godine ponovila proširivši ideju promocije Hrvatske i Dubrovačko-neretvanske županije nekim novim putevima. Ove je godine naglasak na legendama koje smo prepoznali kao investiciju u sadržaj koji možemo komunicirati prema turistima,' izjavio je Vladimir Bakić, dipl. oec., direktor Turističkog ureda Turističke zajednice Dubrovačko-neretvanske Županije.

Projekt Discover Croatia – Legends of Croatia zamišljen je kao igrokaz u kojem će glumiti lokalna kulturno-umjetnička društva i udruge koje će svojim angažmanom dati značajan doprinos stvaranju ovog projekta: Udruga Ruža Hrvatska, KUD Koralj, KUD Koledišće, Udruga ŠUM, KUD Kralj Zvonimir, Viteška udruga Kumpanjija Smokvica, KUD Kumpanija Čara, Udruga Kapja, Župski karnevo i ostali pojednici.

Način na koji ćemo dočarati priče što se naraštajima prepričavaju među lokalnim stanovništvom, stvorit će jedinstven sadržaj za dijeljenje na društvenim mrežama i ostalim online kanalima. Naša ekipa putnika imat će prilike sudjelovati u manjim ulogama i pritom se dobro zabaviti glumeći bitke, otmice i ljubavne priče na različitim lokacijama, koje će naravno biti vođene i predstavljene kroz vođenje turističkih vodiča. Lokacije snimanja bit će objavljene na www.touristar.tv u detaljnom scenariju s datumima. Voditeljica serijala, kao i prošle sezone bit će Ashley Colburn.

S obzirom na to da je naglasak u cjelokupnoj komunikaciji projekta na online medijima, tako je i natječaj potrage za blogerima koji su spremni desetak dana uživati u Hrvatskoj na jednom netipičnom press putovanju objavljen na LinkedInu (interesnim grupama za putovanja i medije). Na taj smo način upoznali zaista zanimljive pojedince iz raznih krajeva svijeta: Kanađani, Amerikanci, Australci i Britanci pokazali su se najspremnijima za ovakve izazove. Iako nije bilo sasvim lako odabrati najbolje kandidate, naša je odluka pala, stoga će ulogu blogera i turista-novinara ove godine imati:

•Joanna Hogart - Britanka, planinski vodič, putnica, zaposlena na Wymondham Collegeu.
•Paul Bradbury – Britanac, službeni bloger Turističke zajednice Splitsko-dalmatinske županije i priznati novinar Google Newsa.
•Mike Siegel, Amerikanac - profesionalni stand up komičar, voditelj i glumac s angažmanom na TBS Network, HGTV, CBS itd.
•Alexandar Robinson, Britanac - Getty Images i Corbis fotograf, novinar i fotograf Wanderlust magazina, putnik.
•Igor Tomljenović, Hrvat - samostalni umjetnik i fotograf, bloger na Večernjakovom blogu.

Više o projektu možete vidjeti ovdje