Tek što nam je predstavio redizajniranu inačicu Clija, Renault je odlučio vizualno unaprijediti i njegovu sportsku RS verziju. Novi automobil objedinjuje brojne detalje viđene na snažnijem bratskom modelu Megane RS, no zapakirane u kompaktniji paket
Dvolitreni atmosferski 16-ventilski benzinac pod poklopcem razvija 200 KS pri 7.100 okretaja u minuti te 215 Nm okretnog momenta dostupnih od 5.100 okretaja u minuti. Dobar specifični omjer snage i mase, od 166 KS po toni, jamči francuskom mališanu sprint do stotke za manje od sedam sekundi te maksimalnu brzinu od 225 km/h.
Clio RS nudit će se s dvije varijante šasije – standardnoj i sportskijoj, Cup, koja ukupnu masu automobila smanjuje za 36 kilograma. Sve je to začinjeno vizualno atraktivnim i veoma učinkovitim aerodinamičkim paketom, sačinjenim od prednjeg splitera, proširenih blatobrana i pragova te stražnjeg spojlera i difuzora.
Za zaustavljanje su zadužene kočnice Brembo, a u odnosu na standardni Clio RS ima 48 mm širi trag kotača sprijeda i 50 mm straga te 10 mm duži međuosovinski razmak.
Iznutra je automobil opremljen novim sjedalima Recaro, aluminijskim umecima te novom pozadinom mjernih uređaja.
Početak prodaje paprenog Francuza najavljen je za srpanj ove godine.