Koncertom Vatre, donacijom te uređivanjem Amara Bukvića i Ivana Dečaka, kao i svih onih koji su sudjelovali u kampanji, završena je Jameson kampanja 'Shave the date'
Velika završnica kampanje održana je u popularnom Vintage Industrial Baru gdje je Jameson, u ime svih koji su sudjelovali u kampanji, donirao iznos od 10.000 kn odjelu urologije Kliničke bolnice Sveti Duh. Nakon što su se uredili brkovi i brada onih koji su sudjelovali u Movemberu večer se nastavila dobrom zabavom uz koncert Vatre.
Vintage Industrial Bar tako se, na jednu večer, pretvorio u brijačnicu. Dečke koji su puštali brkove i bradu te sudjelovali u kampanji, uredili su vrhunski brijači iz Green Decoa. Među sudionicima istaknuo se i poznati glumac Amar Bukvić: 'Zadovoljstvo mi je bilo sudjelovati u kampanji. Na jednostavan način smo pridonijeli podizanju svijesti o raku prostate, a Jameson nas je nagradio - pobrinuo se za naš dobar izgled te nam osigurao dobru zabavu, ali i izvršio donaciju u humanitarne svrhe'.
Kako je filozofija Jamesona odgovorna konzumacija, tako je i cilj Jamesonove kampanje 'Shave the date' bio podići svijest o raku prostate te tako potaknuti odgovornost prema sebi i svom zdravlju. U skladu s tim Jameson se odlučio, uz podizanje svijesti o raku prostate, kampanji dodati i humanitarnu notu te u ime onih koji su pristali sudjelovati u 'Shave the date' kampanji izvršiti donaciju Kliničkoj bolnici Sveti Duh, jednoj od najuglednijih uroloških ustanova u Hrvatskoj.
Predstavnici Zavoda za urologiju Kliničke bolnice Sveti Duh istaknuli su kako će ova donacija uvelike olakšati liječenje njihovim pacijentima, ali i kako hvale vrijedne akcije poput ove čine puno više - pomažu podizanju svijesti o raku prostate što je, u slučaju jedne od najčešćih bolesti kod muškaraca, iznimno važno.
S tim se složio i Ivan Dečak, frontmen grupe Vatra koji je također sudjelovao u kampanji: 'Početkom studenog odlučio sam se za dvije stvari, prva je bila sudjelovanje u Movemberu, a druga je da večeras napravimo vrhunsku atmosferu'.