Dok se svijet nastavlja prilagođavati novom normalnom životu zahvaljujući vladajućoj pandemiji koronavirusa, poznata britanska dizajnerica predstavila je novu kolekciju sportske odjeće nastale u suradnji s njemačkim sportskim divom Adidasom, koja se čini posebno relevantnom u vremenima kada modni kupci zbog većeg boravka u domu preferiraju udobne odjevne komade
Posljednja kolekcija athleisure komada s potpisom britanske dizajnerice i njemačkog sportskog diva privlači pažnju svojom dvostrukom funkcionalnošću s komadima koji su dovoljno svestrani da vas odvedu iz teretane na novi Zoom sastanak.
U intervjuu za magazin InStyle, McCartney se osvrnula na svoju novu kolekciju pritom podijelivši nekoliko savjeta pomoću kojih ćete izgraditi održivu kolekciju odjeće za fitness.
Prema riječima dizajnerice, njezina nova kolekcija nevjerojatno je svestrana i predstavljeni komadi s lakoćom se mogu kombinirati i nositi, a pri odabiru ključnih sportskih komada McCartney navodi da bi se trebali povesti za komadima dizajniranim sa svrhom, koji se dobro uklapaju i pristaju tjelesnoj figuri, imaju visoke performanse i izgledaju dovoljno dobro i dugovječno za izgradnju funkcionalne, ali i moderne kolekcije odjeće za različite aktivnosti.
Kako je i sama McCartney primijetila, sve više ljudi u doba pandemije daju prednost sportu i aktivnom stilu života, a ženski fitness režimi nikada nisu bili raznolikiji nego sada. 'Žene provode više vremena vježbajući na otvorenom i baveći se aktivnostima poput planinarenja što me potaknulo na stvaranje ključnih komada poput jakne s leopard uzorkom i udobnih planinarskih cipela Eulampis koji su mi ujedno najdraži komadi u kolekciji', otkriva McCartney.
'Ako sportska odjeća nije ugodna, onda je besmislena i mislim da je ideja stvaranja komada koji su vrlo ‘user-friendly’ presudna za način na koji radim kad dizajniram, a također je i strana izvedbe zaista ključna. Mislim da sve više i više ljudi sada vježba i shvatilo je da će im održavanje fizičke kondicije uvijek pomoći da ostanu i u mentalnoj formi, pa svake sezone se trudimo nadograditi osnovne sportske komade i stvoriti komade visokih performansi koji su ujedno udobni i sa stilom, kako bi se besprijekorno uklopili u aktivni način života', zaključuje dizajnerica.
Za modnu kampanju nove kolekcije nastale u sradnji s Adidasom, Stella McCartney angažirala je 23- godišnju Lourdes, kćer pop kraljice Madonne koja je prošlog mjeseca proslavila 62. rođendan.