Većina nas ima Facebook profile i većina nas glumi da smo bolji i pametniji nego što jesmo upravo na toj popularnoj društvenoj mreži
Najnovije britansko istraživanje otkriva da jedan od pet ispitanika daje sve od sebe da na Facebooku izgleda pametnije i sofisticiranije. To čine putem objava pametnih članaka, sofisticirane glazbe poput opere ili pametnih statusa koji su najčešće prepisani.
Iako su žene na glasu kao tašte, muškarci su zapravo ti koji češće dijele takve sadržaje na popularnoj društvenoj mreži. 'Sve ćemo učiniti da izgradimo bolji imidž, da djelujemo pametnije', ističu stručnjaci koji su radili na zanimljivom istraživanju.
Situacija nije ništa drugačija ni na Twitteru kao ni na ostalim društvenim mrežama. Više od 20 posto ispitanika priznalo je da žele zadiviti svoje prijatelje, ali i strance na društvenim mrežama. Nije rijetka ni objava fotografija s nekih kulturnih događanja samo da drugi vide kako se kulturno uzdižemo.
Većina ispitanika priznala je i da je barem jednom kopirala ili se barem inspirirala pametnim statusom neke druge osobe ili tekstom pronađenim u kakvoj knjizi ili drugoj literaturi. Vrlo često na društvenim su temama i političke rasprave jer se ljudi žele prikazati kao informirani i pametni građani sa stavom.