Svaka tri mjeseca, poznata modna tražilica Lyst tradicionalno otkriva koji su modni brendovi i komadi ostvarili titulu najpopularnijih, a sudeći po najnovijim podacima modni konzumenti i dalje su najviše privučeni komadima u duhu trendova s početka milenija
Kako bi pronašla najpopularnije modne komade na svijetu, modna tražilica Lyst kreirala je formulu koja filtrira više od osam milijuna stavki prema količini spominjanja na društvenim mrežama uz pretraživanja, prikaze na stranicama, interakcijama i prodaji u Lystovoj aplikaciji, a uzima u obzir i globalnu potražnju pojedinih komada po količini raspoloživih zaliha.
Kako ističe u svom izvještaju za drugi kvartal ove godine, pretrage za komadima brenda Gucci skočile su 286 posto u 48 sati nakon što je njegova zajednička kolekcija s Adidasom u lipnju lansirana u prodaju, s tenisicama Adidas x Gucci Gazelle koje su zauzele drugo mjesto na popisu najpopularnijih komada u kategoriji ženske mode.
Podaci poznate modne tražilice pokazuju da su brojne suradnje brendova itekako urodile plodom. Osim one između talijanskog Guccija i njemačkog Adidasa, ovo tromjesečje suradnja brenda Versace i Fendi te Jean Paul Gaultiera i dizajnerice Lotte Volkove pokazala se osobito popularnom kada govorimo o ženskoj modi.
Na listi najpoželjnijih modnih komada tako se pronašao Fendace kupaći kostim I 'gola' haljina iz kolekcije Jean Paul Gaultier x Lotta Volkova kojom se odala počast legednarnoj kolekciji francuskog dizajnera za sezonu proljeće/ljeto 1996. godine.
U posljednja tri mjeseca, kako ističe Lyst, pretraživanja modnih komada s uzorkom tijela skočila su za 430 posto.
Modni konzumenti posljednja tri mjeseca također su značajno ulagali u efektne ljetne komade s dizajnerskim potpisom, poput heklanog šešira brenda Miu Miu i prepoznatljive slamnate torbe brenda Loewe.
Veliko iznenađenje priredio je dobro poznati denim brend Diesel koji je u posljednja tri mjeseca uspio skočiti za šest mjesa na popisu najpopularnijih modnih brendova trenutka, dok je njegova 1DR torba zasjela na prvo mjesto najpoželjnijih komada u kategoriji ženske mode.
Pod kreativnim palicom dizajnera Glenna Martensa, ovaj kultni talijanski brend probudio se iz zimskog sna, a Martensova vizija dala je vidljive rezultate na kreativnoj i komercijalnoj razini.
1DR torba pokazala se moćnim dodatkom i s prepoznatljivim izgledom kojem nisu uspjele odoljeti brojne slavne dame, a potražnja za ovim specifičnim modelom u mjesecu lipnju na Lystu je skočila za 317 posto.
Takozvane padobran hlače, kao još jedan veliki povratnički trend iz nultih godina, također proživljava renesansu, s više od milijardu pregleda na TikToku. Tehnološke kargo hlače brenda Jaded London od 90 USD najbolje utjelovljuju ovaj trend, o čemu dovoljno govori visoko peto mjesto na listi najpoželjnijih komada trenutka koje su osigurale u izvještaju Lysta za drugi kvartal ove godine.