UZ PANTENE I HIPPY GARDEN

Tri dame znaju: 'Jednostavno je biti posebna!'

27.01.2014 u 10:00

Bionic
Reading

Đurđica Vorkapić, Mare Milin i Tihana Harapin Zalepugin sudjeluju u kampanji P&G-a i dm-a 'Jednostavno je biti posebna'. Kupnjom dva Panteneova proizvoda u prodavaonicama dm-a djevojke i žene imaju šansu postati zaštitno lice nove kampanje Hippy Gardena i surađivati s prestižnim imenima hrvatske modne scene

Kampanja 'Jednostavno je biti posebna!' nastavlja uveseljavati sve djevojke i žene. Ovaj put su P&G i dm pripremili natječaj za zaštitno lice nove kampanje Hippy Gardena, u kojem je moguće sudjelovati kupnjom dva Panteneova proizvoda u prodavaonicama dm/a.

Nakon kupnje potrebno je poslati sken računa i fotografiju cijele figure (s raspuštenom kosom, ne stariju od mjesec dana) na natjecaj@hippygarden.com. Prijave traju do 15. veljače, a sudjelovati mogu sve ženske osobe koje žive u Hrvatskoj i starije su od 16 godina. Proces prijave i odabira se odvija na Facebook-stranici Hippy Gardena, a u prijavi je potrebno i kratko opisati učinak korištenja Pantenea na kosu.

Đurđica Vorkapić, Mare Milin, Tihana Harapin Zalepugin

'Pozivam sve djevojke, pogotovo one koje nisu članice modnih agencija da se prijave. Ovo je jedinstvena prilika za ulaz u modni svijet i jako sam sretna što mogu sudjelovati u kampanji koja će nekim djevojkama možda pokrenuti modnu karijeru', izjavila je Tihana Harapin Zalepugin, vlasnica modne agencije Talia.

Pobjednica natječaja imat će tako priliku iskusiti iz prve ruke kako je to nositi haljinu s potpisom poznate dizajnerice i pozirati proslavljenoj fotografkinji Mari Milin, a nakon toga snimiti editorijal u Cosmopolitanu.

'Očekujem da se prijave djevojke koje se dobro osjećaju u svojem tijelu, imaju dobru kosu, te se vole fotografirati. Mi ćemo se potruditi da rezultat bude na svjetskoj razini', poručila je poznata fotografkinja Mare Milin.

Najposebnijih 10 djevojaka bit će pozvano 22. veljače na casting, gdje će se odabrati tri finalistice koje će na završnom eventu biti predstavljene žiriju i novinarima. Pobjednica će nakon proglašenja na eventu 4. ožujka imati photosession na kojem će nositi modele iz nove linije Hippy Gardena.

'Hippy Garden modnom avanturom u kampanji za sezonu proljeće 2014 ambiciozno najavljuje raznolikost današnje kreativne zajednice koja se ne oslanja isključivo na profesionalne modele', pojašnjava dizajnerica Đurđica Vorkapić.

Sjajna i zdrava kosa u 14 dana

Za ovu priliku, ali i svaku drugu, Pantene djevojkama i ženama pomaže da ostvare puni potencijal ljepote svoje kose, vraćajući joj zdravlje i sjaj. Upravo zato P&G poziva sve djevojke da se prije prijavljivanja odazovu na 14-dnevni izazov te da isprobaju kolekciju Pantene Intensive Repair ili neku od drugih Panteneovih linija i uvjere se koliko će im se kosa promijeniti na bolje u samo dva tjedna.

Proizvodi Pantene Intensive Repair namijenjeni su upravo oštećenoj kosi, koja neće doživjeti preobrazbu preko noći, ali će joj kroz dva tjedna Pantene vratiti zdrav izgled i sjaj. Kolekcija koju čine šampon i balzam osnova je njege kose s oštećenjima, a za potpuno nahranjenu i ponovno lijepu i sjajnu kosu tu su 2-minutna maska Pantene Intensive Repair i serum za ispucale vrhove Pantene Intensive Repair Split End Mender nakon čije će uporabe kosa ponovno biti savršeno glatka i lijepa. Više informacija, kao i detaljna pravila natječaja mogu se pronaći na Facebook-stranicama: Hippy Garden i Pantene Hrvatska.