Da bi se izbjegao stampedo u H&M-u na dan lansiranja Versaceove kolekcije, zagrebački kupci od ranog jutra dobivaju narukvice na kojima piše vrijeme ulaska u dućan te imaju deset minuta za kupiti tek jedan komad robe
Sasvim očekivane, ali ipak teško objašnjive gužve vladaju ispred švedskog lanca ulične mode H&M na dan lansiranja kolekcije Versace. Dugo očekivana i na velika zvona najavljivana kolekcija iza koje stoji popularni talijanski brend visoke mode i kreativna direktorica Donatella Versace nastala je samo za ovaj popularni lanac dućana.
Odlični kožni komadi odjeće, ali i seksipilna metalik zlatna haljinica iz kolekcije već su i prije puštanja u prodaju viđene na domaćim zvijezdama - Ivi Jerković, Fani Stipković Sanji Duggan, što je bio još jedan odličan marketinški potez brenda.
Versaceove krpice u zagrebačke dućane H&M stigle su paralelno sa svjetskim 'premijerama', a ako je suditi po pomami koja vlada ispred dućana u samom centru grada, teško će se išta zadržati na policama. Cijene dizajnerskih komada odjeće prihvatljive su s obzirom da se radi o fensi potpisu, no u krizna hrvatska vremena valja dobro promisliti o tisuću, dvije kuna za dobar komad odjeće.
Kako bilo, prvi dan prodaje Versacea nalaže kupcima da se predbilježe za ulazak u dućan, stave narukvice, dođu u točno propisano vrijeme i u samo deset minuta izaberu i kupe najviše jedan komad robe s ovim potpisom. Eto, zreli smo i za takve egzibicije!