Njemački brend Birkenstock, koji je unazad nekoliko godina doživio velik uspjeh, ostvario je niz sjajnih suradnji s poznatim modnim kućama, a sad je izazvao veliku pozornost i na pariškom Tjednu mode
Nakon fantastičnih suradnji s poznatim modnim kućama Valentino, Rick Owens i Proenza Schouler, renomirani proizvođač prepoznatljivih udobnih natikača iz Njemačke nastavlja taj uspješni niz zvjezdanih modnih kolaboracija.
Inače, oživljavanje brenda Birkenstock u modnim krugovima uvelike se može pripisati dizajnerici Phoebe Philo, bivšoj kreativnoj direktorici modne kuće Celine koja je tijekom svog mandata u ovoj slavnoj francuskoj kući lansirala nekoliko modela koji izgledom neodoljivo podsjećaju na kultne natikače.
Ovoga je puta pak Birkenstock udružio snage s Diorom, a kolekcija upečatljivih natikača predstavljenih na muškoj kolekciji za jesen/zima 2022./23. sve je oduševila.
Udobne natikače odlično su se uklopile u casual kolekciju francuske modne kuće na čijem je čelu 48-godišnji Britanac Kim Jones.
Jones i njegov dizajnerski tim uzeli su dobro poznat Birkenstockov model Classic Boston Clog, natikače sa zatvorenim prstima koje podsjećaju na šlape, te ih nadogradili novim detaljima i funkcionalnim elementima.
Na modnoj reviji održanoj u sklopu Tjedna mode u Parizu, manekeni su nosili nekoliko varijanti ovih natikača u neutralnim tonovima od bež, sive, pa do tamnosmeđe, a neki modeli imali su i cvjetne aplikacije.
Ako vam se sviđaju ovakvi modeli, morat ćete se još strpjeti jer cijene i službeni datumi lansiranja tek trebaju biti potvrđeni.