Klasa ultrakompaktnih mališana porastom cijena naftnih derivata proživljava pravi procvat. Ipak, ne odlučuju se svi za retro smjernice u dizajnu
Premda se koristi platformom koju su razvili Opel i Fiat te na kojoj se gradi Cinquecento, u Opelu su odlučili naglasak staviti na moderan dizajn i tehnologije. I dok bočna linija automobila donekle aludira na postojeće modele iz Russelsheima, prednji i stražnji kraj navode nas na pomisao da Opel ponovno ganja novi dizajnerski jezik. Isto vrijedi i za razigranu unutrašnjost.
Nijemci kažu da će Adama, koji je dobio ime po osnivaču kompanije Adamu Opelu, nuditi s toliko mogućnosti individualiziranja da ćemo rijetko vidjeti dva ista primjerka na cesti. Kupci će moći birati boju krova različitu od ostatka karoserije te raznobojne umetke i presvlake u unutrašnjosti.
Uz sve to, Adam je prvi automobil u klasi s prestižnim opcijama poput grijanog upravljača, parkirnog sustava koji samostalno smješta automobil u dovoljno velik prostor, multimedijalnog sustava koji omogućava integraciju mobilnih telefona s operativnim sustavima Android i iOS te dnevnim svjetlima LED.
Opel, doduše, nije naveo koliko će nas sve to stajati.
Adam će se graditi na skraćenoj Corsinoj platformi SCCS, mjeri 3.700 mm u dužinu, 1.720 mm u širinu, uz 2.311 mm međuosovinskog razmaka, a na izbor će se nuditi tri benzinske jedinice uparene s ručnim peterostupanjskim mjenjačima. Tu je 1,2-litreni motor sa 70 KS te dvije 1,4-litrene jedinice sa 87 i 100 KS.
Automobil će nam službeno biti predstavljen na nadolazećem pariškom autosalonu, a u međuvremenu ga bolje možete proučiti u našoj fotogaleriji.