Baš kako je obećao, Volvo nam je uoči utrke Gothenburg City Race pokazao plod suradnje s partnerom za utrkivanje - Polestarom. Sve ostalo je iznenađenje
Umjesto očekivanog Yamahinog V8, pod poklopac je smješten trolitreni redni šesterocindraš koji je gotovo u potpunosti modificiran novim Garretovim turbopunjačem, glavom, usisnom granom, klipnjačama i ispušnim sustavom.
Ekipa iz Polestara modificirala je i Haldexov integralni prijenos kako bi više okretnog momenta isporučivao stražnjim kotačima, a rezultat je mrcina sa 508 KS pri 6.500 o/min te 575 Nm okretnog momenta pri 5.500 o/min koja sprinta do stotke za svega 3,9 sekundi te juri više od 300 km/h.
Usporedbe radi, Mercedes C63 AMG do stotke stiže za 4,4 sekundi te je elektronski ograničen na 250 km/h.
Polestarovi inženjeri uposlili su Ohlinsov ovjes, automobil leži 30 mm niže, trag prednjih kotača proširen mu je za 20 mm, a stražnjih za 40 mm.
Zasad ne znamo kakva su dinamička svojstva S60 Polestara no pokaže li se onako paprenim kao prvi plod švedske veze - C30 Polestar, tada ne sumnjamo da će Volvo iščeprkati dovoljno zainteresiranih entuzijasta za proizvodnju limitirane serije.
Nismo spomenuli? S60 Polestar koji unikatni je model izrađen za jednog veoma upornog i anonimnog ljubitelja švedske marke.