Netflixov dokumentarac 'Beckham' prikazao je uspon nogometne legende Davida Beckhama te posve očekivano postao veliki hit, a kao posljedicu ima novi modni trend koji je pokrenula Posh Spice
Bivša članica Spice Girls oduvijek je bila poznata po svom elegantnom stilu, a danas ima svjetski poznat modni brend, zahvaljujući kojem je puno zaradila.
Zahvaljujući Victoriji Beckham, popularnost tzv. muških bijelih košulja nezaustavljivo raste nakon što je u dokumentarcu o svom suprugu nosila upravo taj bezvremenski komad.
KRALJICA MAXIMA
Bijela košulja uvijek izgleda elegantno, pogotovo u kombinaciji s ovakvom suknjom
Iako su bijele košulje dugo bile standardni dio poslovnih uniformi, s vremenom su postale must have komad koji rado nose poznate ljubiteljice minimalizma poput Meghan Markle, Jennifer Aniston, Angeline Jolie...
I stajliš Britanka pridružila se ovom trendu u oversized bijeloj košulji, a nije trebalo dugo čekati na to da modni svijet ponovno otkrije ovaj komad koji nikad neće izaći iz mode te čije je pozitivne strane često hvalila i poznata dizajnerica Carolina Herrera.
Iz Jigsawa tako potvrđuju da njihove udobne popelinske košulje s prorezima sa strane i zakrivljenim porubom munjevito nestaju s polica.
I dok su nekad na couture modnim revijama prevladavale glamurozne haljine, na Valentinovoj reviji senzaciju je izazvala nasljednica Cindy Crawford, Kaia Gerber, u oversized bijeloj košulji i chic trapericama udobnog kroja. Ako se i vama sviđa taj trend, svakako se odlučite za udobniji, nešto širi kroj, za razliku od onih pripijenih, npr. onog koji je nosila legendarna Audrey Hepburn u filmu 'Praznik u Rimu'.
Prema riječima Levija Palmera, suosnivača londonskog brenda Palmer//Harding, riječ je o komadu koji su djevojke i žene oduvijek željele u svojoj garderobi, ali ga nisu mogle pronaći. 'Zato su u prošlosti pribjegavale krađi košulje iz garderobe svoga dragoga', smije se Palmer.
Matthew Harding potvrđuje da zaljubljenice u modu žele udoban širi kroj koji ih neće sputavati.
Oversized bijelu košulju opisuje kao univerzalni modni komad. 'Naši kupci je vole jer to znači da ne moraju previše razmišljati o jutarnjem odijevanju. To je poput uniformiranog odijevanja, ali s više individualnosti', smatra on.
Muške košulje također su inspiracija za britanski brend With Nothing Underneath, osnovan 2017., koji se može pohvaliti vrlo poznatim klijenticama, među kojima su vojvotkinja od Sussexa i supruga britanskog premijera Rishija Sunaka, Akshata Murty, a čak trećina njihove prodaje otpada na bijele košulje.
'Bila sam zbilja frustrirana nedostatkom ženskih košulja na tržištu. Željela sam premostiti taj jaz i ponuditi kvalitetne modele po pristupačnoj cijeni', kaže Pip Durell, osnivačica brenda With Nothing Underneath, bivša stilistica Voguea, prisjećajući se korištenja muških košulja na snimanjima kako bi se postigli željeni lookovi.
Ljubitelji bijelih košulja kažu da je dio privlačnosti ovog komada u tome što je to doista trend za sve dobne skupine, a ako se dobro stilizira, može se isfurati i na crvenom tepihu, poput glumica Ume Thurman, Zendaye, Sharon Stone...
Ako izbjegavate nošenje bijelih košulja zbog toga što ih ne volite peglati, postoji rješenje i za to.
Palmer kaže da je trik u tome da košulju dok je još mokra pažljivo objesite na vješalicu, a zatim je rastegnete.
'Na taj način nestat će svi nabori nastali pranjem. I draži mi je takav izgled nego onaj savršeno ispeglan, jer je šarmantniji i nonšalantniji', zaključuje Palmer.