Konačno pametna odluka: umjesto da se napravi klasični čušpajz svojstven ne samo starijim albumima Beyonce, već i većini mainstream R&B albuma takvog kalibra, dva vječno sukobljena svijeta – onaj šećernih balada i onaj tvrdih klupskih razbibriga – ovdje su
Beyonce 'I Am... Sasha Fierce'
Što će reći, svaki ima svoj mali geto – 'I Am' dio je zadužen za udomljavanje usporenosti, cmizdravosti i ljubavnih jada; 'Sasha Fierce' donosi ritam, znoj i prepoznatljivu neofemonističku pozu. Na kraju ispada da je Beyonce zapravo ta s kojom bi otišli na ručak tijekom radnog tjedna, dok je Sasha Fierce cura s kojim se želite družiti subotom uvečer.
Srećom, 'I Am' nije posve ispunjen klasičnim zapomaganjima i demonstracijama snage glasnica, pa se uz bezličnost 'Ave Maria' ili sanjivost 'Satellites' (koja doslovno tjera u san), nalaze i tzv. balade življeg tempa, kao što su polu-plesna 'Halo' ili singl 'If I Weere A Boy', u kojem B mašta o tome što bi radila da ima vlastiti ud među nogama (ne, ne bi gledala utakmice i prdila s pivom u ruci, već bi bila osjećajna prema svojoj partnerici, ofkors).
Sasha Fierce, njezin 'vamp' alter-ego, ne mari puno za razum i osjećaje, ali zato zna što je party. 'Single Ladies', oda bračnoj tradiciji upakirana u čudni derivat diwali ritma, otvara hedonističko poglavlje, u kojem se nalaze i zarazno plesni acid-R&B 'Radio', klasična klupska digitalija 'Diva' (instrumental zvuči kao nešto što je za dlaku izmaklo šapa Missy Elliott, a ni tekst nije daleko: Diva is a female version of a hustla, objašnjava nam Beyonce novu urbanu semantiku), kojoj je blizak i 'Video Phone', još jedna pjesma koja živi na klupskom subwooferu.
Intima susreće agresivu, suze i senzualnost druže se s egom i seksom... A razdvojimo li ova dva dijela jedne cjeline tako da bi ih stavili na vagu pa ih potom zajedno zapakirali i naplatili, iznos na kraju balade kaže da je...
...ocjena: 6 / 10
Izdavač: Columbia Records