Tijekom 10 festivalskih dana Varaždinom je, prema procjenama PU varaždinske prošlo između 150 i 200 tisuća ljudi. Varaždin se učetverostručio, što je jasan pokazatelj da Špancirfest uspješno privlači posjetitelje iz ostalih krajeva Hrvatske, ali i inozemstva
Unatoč recesiji i padu BDP-a, Špancirfest bilježi prodaju ulaznica za MTV pozornicu u istom obimu kao i lani. Prodano je oko 20 tisuća ulaznica, ali je ove godine porastao broj prodanih festivalskih i vikend ulaznica u odnosu na dnevne. Tome je zasigurno doprinijela popularna cijena ulaznica u kombinaciji s kvalitetnim programom. Zanimljiv je podatak da je kalifornijski bend Flogging Molly, za čiji je koncert na Špancirfestu trebalo izdvojiti samo 30 kuna, dan kasnije održao koncert u Ljubljani s cijenom ulaznice 30 eura.
MTV pozornicu krasi i epitet najveće festivalske pozornice postavljene ove godine u Hrvatskoj. Široka 18, duboka 14 te visoka 12,4 metra, bila je opremljena s više od 100 kvadratnih metara LED ekrana te s više od 250 rasvjetnih tijela. Party pozornicom Arena kroz 10 dana prošlo je oko pet tisuća ljudi, čime se ponovno pokazalo da
su posjetitelji Špancirfesta željni danonoćne zabave koju spremno i konzumiraju.
Bogat i raznolik programski sadržaj u kojem je sudjelovalo gotovo 1.000 izvođača iz 25 zemalja svijeta sastojao se od ukupno 113 glazbenih sastava na pozornicama u gradskoj jezgri i na onoj kod Gradske sportske dvorane te na ulicama. Također, na trgovima i ulicama održalo se više od 30 različitih predstava uličnih performera, pet predstava komedije u suradnji s HNK Varaždin te 12 predstava za djecu. Kreativne radionice za djecu, njih šestero, održavale su se u dva termina dnevno, kao i radionica Studija dizajna namijenjena odraslima.
Program je pratilo 186 akreditiranih predstavnika medija, ne računajući one koji su nas pratili, ali nisu bili u mogućnosti osobno doći na Špancirfest. Interes za varaždinski festival pokazale su i 83 tisuće ljudi koje su posjetile službenu internetsku stranicu Špancirfesta, a pogledale su je s računala u 74 države. Također, broj fanova na Špancirfestovoj stranici na Facebooku rapidno je rastao približavanjem festivala te je dosegao brojku od 33.500, a samo ga jedan hrvatski festival u tome premašuje.
Ove godine svoju ponudu predstavilo je 146 izlagača, probranih iz mnogo više pristiglih prijava. Postavljeno je čak 1.500 kvadratnih metara šatorskih površina, a kako bi se špancireri okrijepili tijekom šetnji gradom i pjevanja na koncertima, postavljeno je 50 dodatnih točionika pive.
Da bi se posjetiteljima omogućilo uživanje u Špancirfestu, pobrinula se ekipa od 83 ljudi. Njih šestero iz Ureda Turističke zajednice grada Varaždina mjesecima je osmišljavalo program da bi se ostatak pridružio tek neposredno pred sam festival te doprinjeo kvalitetnoj realizaciji festivala. Zajedno s posjetiteljima, i organizatori se vesele idućem Špancirfestu, festivalu koji iz godine u godinu sve uspješnije gradi brand Varaždina kao poželjne kontinentalne turističke destinacije.