REZULTATI ANALIZE

'Crna ruža' gledanija od 'The Voicea'

08.05.2015 u 07:00

Bionic
Reading

Program Nove TV i dalje je najgledaniji u Hrvatskoj i u travnju je imao 23,13 posto, a slijede HTV 1 sa 16,6 i RTL s 15,41 posto gledanosti, podaci su posljednje mjesečne analize gledanosti televizijskih programa objavljene na stranicama Agencije za elektroničke medije

Prema istraživanju specijalizirane agencije AGB Nielsen, najgledanija emisija u travnju u ciljnoj skupini populacije starije od četiri godine bila je epizoda dramske serije 'Kud puklo da puklo' Nove TV prikazana 7. travnja sa 17,62 posto gledanosti, a slijedi Dnevnik Nove TV od istog dana koji je kao najgledanija informativna emisija prošlog mjeseca imao gledanost od 17,05 posto.

U top deset najgledanijih emisija četiri su iz programa Nove TV, a čak šest ih je s HTV-a 1. RTL već treći mjesec zaredom nema nijednu emisiju u prvih deset najgledanijih u toj ciljnoj skupini.

Prema istraživanju, prekinut je trend porasta gledanosti glavnog programa Hrvatske televizije - HTV 1 u siječnju je imao 16,95 posto, u veljači 17,83 i u ožujku 18,01 posto gledanosti da bi u travnju došlo do značajnog pada gledanosti - 16,16 posto. Istovremeno, gledanost HTV 3 i HTV 4 ustalila se na manje od dva, odnosno oko tri posto. Treći program HTV-a ima 1,75, a četvrti 3,29 posto gledanosti.

Najveći i najoglašavaniji projekt HTV-a u travnju - veliko finale glazbenog spektakla 'The Voice - najljepši glas Hrvatske' nije ostvario gledanost koju redovito imaju dramske serije konkurentskih televizija. Završnicu showa 'The Voice', prikazanu 25. travnja, gledalo je 16,36 posto gledatelja, što je manje od već navedene gledanosti serije 'Kud puklo da puklo', ali i turske dramske serije 'Crna ruža' na Novoj TV s gledanošću od 16,82 posto. Istovremeno, show Masterchef Nove TV imao je gledanost od 15,4 posto.

Prema istraživanju AGB Nielsena, hrvatski su gledatelji u travnju proveli 2,8 posto više vremena uz televizijske programe nego u istom razdoblju prošle godine. Prema podacima koji su reprezentativni za cijelu populaciju stariju od četiri godine koja živi u kućanstvu s ispravnim televizorom (4.090.004 stanovnika), prosječan broj minuta gledanja televizijskog programa po pojedincu u travnju je iznosio 260 minuta, a u istom razdoblju prošle godine 253 minute.