U četvrtak, 3. veljače, u MM Centru u Zagrebu održana je prezentacija i promocija vinilne LP ploče 'Ex Yu Electronica Vol. 1: Hometaping in self-management' ili u prijevodu elektronska glazba s prostora bivše Jugoslavije prezentirana u prvom dijelu koji se odnosi na kućno snimanje kaseta u samoupravljanju. Sam naziv, kao i ideja projekta, dovoljna je da se ovom događaju i ovom projektu posveti primjerena pažnja
Na LP-ju je predstavljeno 14 različitih projekata iz pet republika bivše Jugoslavije (s izuzetkom Crne Gore) nastalih u periodu od 1981. do 1984. Ovo izdanje tiskano je u 300 primjeraka, s četvorostranim bukletom u boji koji sadrži obilje informacija o svakom projektu ponaosob, uvod koji objašnjava prilike u ex Yu hometapingu, kao i uvodne riječi autora projekta (Dušan Hedl i Nenad Vujić). Na vinilnoj kompilaciji se tako nalaze, kako autori ističu, 'nezasluženo zaboravljene legende eksperimentalne elektroničke glazbe': Andrei Grammatik, Electric Fish, Študentsko delavski rock teater v opoziciji, Mario Marzidovšek, LX & Step Dancer, Metropolic Trans, Pagan Gadget, Klopotec, Popošev i Rozenfeld, Monotonik, Keller, Kodagain, PP Nikt i NEP.
Na samoj prezentaciji ove kompilacije Vujić je održao predavanje o nastanku mail arta 70-ih godina prošlog stoljeća, iz kojeg je proizašao hometaping u 80-ima, pojašnjavajući vrijeme u kojem je to nastalo i naglašavajući da je protok informacija u to vrijeme bio sveden na dopisivanje glazbenih istomišljenika te vrlo skromno saznavanje o glazbenim trendovima jer nije bilo ni interneta, ni mobitela, ni progresivnih radiostanica preko kojih bi novi trendovi lakše nalazili plodno tlo. Koliko je važan taj period prve polovice 80-ih godina također je za tportal.hr komentirao Dušan Hedl: 'Cijele 80-e su jako važne. Tada su se društveni preokreti događali na ovim prostorima. Taj projekt 'Ex Yu Electronica' je možda čak i važniji nego rock muzika. Taj projekt donosi jednu novu povijest. Jednu novu istinu. Ja mislim da su mediji 80-ih donosili jednu vrstu nacionalizma na jugoslavenskom prostoru na kojem je jahala i rock muzika. Elektronska muzika je bila po strani i nikome nije bila toliko važna. Mi smo smatrali da to treba restaurirati i zato radimo na ovom projektu. 'Ne treba smetnuti s uma da su upravo iz te scene potekle grupe Laibach i Borghesia koje su naknadno doživjele i globalni uspjeh, iako su izvođači koji se nalaze na ovoj kompilaciji, a kako je naglasio Vujić, kreativci koji su tu muziku stvarali prvenstveno iz vlastitog zadovoljstva, bez zadanog cilja ili težnje za globalnim uspjehom.
Promociji je prisustvovao i jedan od izvođača s kompilacije Goran Jemrić-Monotonik, koji danas djeluje pod imenom Monofonik i koji je vrlo zorno približio o kakvom se vremenu radilo, donijevši svoj prvi, ručno izrađeni sintisajzer od dječjeg klavira i tipki s bojlera, ali na kojem je stvarao svoju glazbu i snimao prve kazete. Valja svakako na kraju naglasiti da je ovaj projekt potpomoglo i Ministarstvo kulture republike Slovenije te da razlog objavljivanja ove kompilacije na vinilu nije iz nostalgija, već je, kako Hedl naglašava, u pitanju vinil jer puno duže ostaje u vremenu, za razliku od digitalnog izdanja.