HT kao pokrovitelj svojim korisnicima nudi još veći izbor multimedijskog sadržaja vezanog uz The Voice. Stalnu i masovnu komunikaciju showa sa svojim brojnim gledateljima na digitalnim platformama, neovisno o količini uređaja odjednom spojenih na Internet, omogućuju HT-ove optičke mreže i 4G mobilne mreže, koje korisnicima daju najbrži pristup internetu u Hrvatskoj. Novost ovogodišnje sezone je i The Voice mobilna aplikacija koja je dostupna na iOS i Android mobilnim uređajima, a koja će korisnicima osigurati mogućnost osvajanja vrijednih pametnih telefona kroz nagradnu igru
Hrvatski Telekom glavni je sponzor i druge sezone televizijskog showa The Voice – Najljepši glas Hrvatske, koja se 23. siječnja počinje emitirati na Hrvatskoj televiziji. Zahvaljujući tehnološkoj podrški HT-a, ovo je jedinstven projekt u Hrvatskoj, koji uz klasičan TV prijenos, u drugoj sezoni nudi obožavateljima The Voicea najveću ponudu multimedijalnog sadržaja na službenim web stranicama i društvenim mrežama.
Stalnu i masovnu komunikaciju showa sa svojim brojnim gledateljima na digitalnim platformama, neovisno o količini uređaja odjednom spojenih na Internet, omogućuju HT-ove optičke mreže i 4G mobilne mreže, koje korisnicima daju najbrži pristup internetu u Hrvatskoj. Prošle sezone, live emisije putem livestreama pratilo je u prosjeku 1500 gledatelja po emisiji, dok je ukupan broj pregleda YouTube video sadržaja po završetku sezone bio veći od 26 milijuna. Gledatelji će i ove sezone moći uživati u nastupima kandidata putem TV ekrana, ali istovremeno ih na 'drugom ekranu' dijeliti s prijateljima na društvenim mrežama, komentirati i lajkati. Novost ovogodišnje sezone je i The Voice mobilna aplikacija koja dostupna na iOS i Android mobilnim uređajima, a koja će korisnicima kroz igru osigurati mogućnost za osvajanje čak 13 smartfona Samsung Galaxy A3 ili jedan Samsung Galaxy S6 32 GB
O popularnosti showa na digitalnim kanalima najbolje govore brojke: u prvoj sezoni zabilježeno je više od 150.000 lajkova na Facebook stranici, više od 25 milijuna pregleda na YouTubeu, gotovo pola milijuna posjeta na web stranici voice.hrt.hr, uz prosječni angažman gledatelja od preko 400 lajkova, komentara i dijeljenja po objavi, što je dva i pol puta više od prosjeka. Sve se to ostvarilo zahvaljujući superbrzom internetu Hrvatskog Telekoma.
'HT se kroz ovaj show već u prvoj sezoni pozicionirao kao pružatelj usluge koji osigurava najbrži internet. U drugoj sezoni svi će se naši korisnici moći uvjeriti da smo napravili dodatni tehnološki iskorak i da je vrhunska zabava koju nudi The Voice putem HT-a dostupna još više, još brže i još dalje', ističe Sanja Milinović, direktorica Odjela za nastup na tržištu Hrvatskog Telekoma.
U drugoj sezoni The Voice će okupiti nove kandidate od kojih će samo jedan osvojiti titulu najljepšeg glasa Hrvatske i potom potpisati ugovor s izdavačkom kućom Universal Music Hrvatska. Kroz postupak predizbora prošli su samo kandidati s istinskim glasovnim talentom, a najuspješniji među njima izborili su nastup u audicijima pred četiri mentora. Mentori su u drugoj sezoni ponovno Tony Cetinski, Jacques Houdek, Indira Levak i Ivan Dečak, a voditelji Iva Šulentić i Ivan Vukušić
Hrvatski Telekom je za novu sezonu pripremio i novu ponudu odličnih Samsung Galaxy uređaja