U nedjelju 25. kolovoza je i službeno objavljeno gašenje portala popboks.com. Nakon gotovo devet godina postojanja, 17.600 objavljenih vijesti i 4.570 autorskih tekstova Popboks.com je zbog pomalo čudnih razloga otišao u povijest
U vrlo šturom priopćenju uredništvo portala popboks.com priopćilo je da 'nakon gotovo devet godina postojanja, 17.600 objavljenih vijesti i 4.570 autorskih tekstova Popboks prestaje s radom te da su razlozi prestanka rada različiti: od sužavanja i deprofesionalizacije domaće popkulturne scene koja je bila predmet našeg interesa, preko neatraktivnosti ovakvih poduhvata za reklamno tržište, do seobe online čitalaca na socijalne mreže'.
Popboks.com je prije devet godina pokrenuo Predrag Popović, bivši novinar Džuboksa koji je novcem zarađenim sasvim drugačijim poslom, kao osvjedočeni ljubitelj pop kulture, omogućio stvaranje Društva ljubitelja popularne kulture koje je pak omogućilo pokretanje i funkcioniranje portala popboks.com. Prvi urednik Goran Tarlač postavio ga je na noge i podigao standard medijskog pristupa popularnoj kulturi u tolikoj mjeri da je Popboks postao nezaobilazan kreator mišljenja i medij čije se mišljenje itekako shvaćalo ozbiljno.
Osim aktualnog i gotovo svakodnevnog praćenja zbivanja na srpskoj, regionalnoj i svjetskoj glazbenoj sceni autorskim i kritičkim pristupom, Popboks je i filmu i televiziji u regiji dao potreban dignitet. Za Popboks.com su pisali neki od najznačajnijih rock kritičara i glazbenih novinara Srbije, a portal je i objavio knjigu 'Branko Vukojević: Kako je bio rokenrol – izabrani tekstovi 1975-1991'. U luksuzno opremljenoj i ilustriranoj knjizi, s preko pet stotina stranica velikog formata, sabrali su kompletan opus novinara i rock kritičara Branka Vukojevića, po mišljenju mnogih izuzetno značajnog čovjeka čije je pisanje u Džuboksu, Startu, Politici i Ritmu generacijama ljubitelja Beatlesa, Idola, Led Zeppelina i Bijelog dugmeta otvorilo i dešifriralo nove putove i čiji su radovi bili svojevrstan spomenik jednom vremenu.
U suradnji s radijskom emisijom Pop depresija i DJ Radiom 949 objavili su kompilaciju 'Jutro će promeniti sve?', na kojoj su predstavili novu generaciju srpske scene, a na njoj su se između ostalih našli Goribor, Nežni Dalibor, The Mothership Orchestra i Repetitor. Bilo je na tom portalu mjesta za strip, za underground, za nove glazbene žanrove, za... Uz sve nabrojano, intervjue koji su se prepričavali, kritike koje su krojile sudbine i stavove koji su izazivali bure prvih godina rada Popboksa, digitalizirali su kompletnu arhivu glazbenog magazina Džuboks od 1975. do 1985, kao i glazbenog magazina Ritam od 1989. do 1995. godine. Potez je to za povijest popularne kulture Balkana i cijele ove regije, na kojem svi možemo biti zahvalni.
I kako je moguće da se ugasi takav portal, opinion maker, utjecajan medij na području popularne kulture, savršena platforma za stvaranje novih novinarskih talenata i katapult novih glazbenih imena?
Seoba čitatelja na društvene mreže ne bi trebala biti zabrinjavajuća. Neatraktivnost ovakvih poduhvata za reklamno tržište ide na dušu kompanijama koje nisu znale prepoznati utjecaj i važnost portala, a sužavanje i deprofesionalizacija domaće popkulturne scene koja je bila predmet njihovog interesa nije razlog da netko digne ruke od takve institucije kao što je bio Popboks.com. Nešto je definitivno otišlo dovraga. Počivao u miru, Popboks!