Brzina smjene trendova nikada nije bila veća nego danas, što pokazuje i trenutan status nekadašnje kraljice weba
NME piše da je popularnost Lady Gage na internetu počela ozbiljno opadati – ako je vjerovati anketi koju je provela agencija za internetski marketing AccuraCast, od svibnja 2011. pa do danas popularnost Lady Gage u tražilicama žestoko opada.
Štoviše, tvrtka naglašava da je šokantno to u kojoj je mjeri popularnost pjevačice naglo pala, ako imamo na umu da je u tom razdoblju lansirala svoj parfem, imala svjetsku turneju i prepucavala se s kritičarima njezine kilaže u medijski dobro popraćenim ratovima na društvenim mrežama.
Sve to nije bilo dovoljno da se održi masovno i globalno zanimanje za Gagu pa je njezina popularnost odjednom pala na razinu koja je blizu one iz 2008. godine, kada se pjevačica tek pojavila na sceni.
Najveću slavu na internetu Gaga je doživjela početkom 2010, ali sve otada lagani je pad. Ostaje vidjeti hoće li se to promijeniti kada na proljeće objavi svoj novi album 'ARTPOP'.