SUBOTNJI PARTY PUSSY FAGGOTA

Lady Miss Kier poqueerit će Zagreb na platformama

25.04.2012 u 11:22

Bionic
Reading

U subotu na partiju kolektiva Pussy Faggot iz New Yorka u sklopu Queer festivala nastupa Lady Miss Kier, koja je svojim upečatljivim i ženstvenim soul glasom popratila brojne funky beatove posljednjih godina. Kao zagrijavanje za nastup donosimo vam razgovor s pjevačicom

Pod neumornom palicom producenta Earla Daxa stiže nam dašak njujorškog underground clubbinga koji objedinjuje kabare, performans i drag show u jednome s pionirima i najvećim zvijezdama ove multikulturalne metropole i centra alternativnog umjetničkog live izričaja! Pussy Faggot njujorški je koncept koji razbija ustaljene obrasce partijanja, posebno rijetko viđene u Zagrebu, a u line-upu predstavljaju se Lady Miss Kier, Johhny Woo, Colin Self, Gio Black Peter, Shane Shane i M. Lamar.

Čitav tjedan će tako, od 23. do 30. travnja, u suradnji s izvođačima Pussy Faggota, umjetnika koji nastupaju na festivalu, i s podrškom domaćih performera i glazbenika biti pripremljen glazbeno-performerski-clubbing program, a kulminirat će velikim partijem u Jedinstvu.

Posebno je iznenađenje festivalske večeri Pussy Faggot Lady Miss Kier, clubberima dobro poznata pjevačica koja je svojim upečatljivim i ženstvenim soul glasom popratila brojne funky beatove posljednjih godina, a za Zagreb sprema DJ set, za koji je već natuknula da će ga – 'ukoliko je publika dovoljno entuzijastično potakne', nadopuniti i live izvedbama svojih hitova. Razgovarali smo s Miss Kier povodom njenog nastupa u Zagrebu.

Mediji i LGBT zajednica često priznaju vaš društveni angažman. Možete li imenovati neku osobu iz svog života koja vas je najviše naučila o poštivanju drugih ljudi i njihovih razlika?

Moja majka je uvijek bila uključena u civilna prava i pobrinula se da odrastamo u integriranoj multikulturalnoj četvrti. Kad sam se preselila u New York sa sedamnaest, živjela sam u getu kao singl žena, stoga, da bih se zaštitila od silovanja, počela sam se oblačiti kao muškarac, u odijela zimi ili u bokserice ljeti, kao drag king. Obrijala sam glavu i nikako nisam mogla shvatiti kako sam postala magnet za lezbijke. Najbolji klubovi su uvijek bili popunjeni drag quenovima, lipstick lezbijkama, čitavom tom ekipom.

Gay scena East Villagea je postala dio mog normalnog svakidašnjeg života iako sam bila strejt djevojka. Naletjela sam na neke NY dragove u klubu koji se naziva Pyramid, koje su me oduševile svojim parodijama i satiričnim pogledom na previše ženstvene žene. Tada sam počela gravitirati prema ženskom dragu, vjerojatno da se pobunim protiv majčinog ideala feminizma iz sedamdesetih koji je izbjegavao šminku, visoke pete i hvaljenje ženske seksualnosti. Oduvijek sam bila zainteresirana za hrabre osobe koje se suprotstave svemu da bi bile ono što jesu i mogu se povezati s ljudima koji moraju živjeti dvostruki život zbog svojeg nestabilnog odrastanja.

Biste li ikada uzeli u obzir povratak u devedesete? Što mislite, kako se muzika razvijala (ili nije razvijala) od tog perioda? Jeste li uživali u 2000-ima?

Ne, nikad ne bih vratila vrijeme jer sam se u devedesetima uglavnom pitala: 'Što je ljubav?', no kasnije, nakon što sam napustila bend, našla sam pravu, istinsku ljubav. Postići slavu bez ikoga s kim bih to podijelila nije mi ostavljalo dojam nekakvog uspjeha, stoga mi je bilo lako napustiti slavu na vrhuncu naše popularnosti radi potrage za istinom – gdje se ostvaruju ljubavne pjesme? U drugu ruku, glazba pisana osamdesetih u NYC je bila eksperimentalnija i originalnija od današnje glazbe te je to razlog zašto vrtim starije pjesme iz tog vremena i iz ranijih desetljeća. Zahvaljujući Youtubeu, može se pronaći puno više starije glazbe i pogledati grupe.

Koji vam je nastup s nekim drugim izvođačem ostao u sjećanju?

Bila sam opening act za Princea i Georgea Michaela s cijelim bendom te smo svirali pred 150.000 ljudi i s prijenosom uživo u 40 zemalja.

Koliko vam je bitan vaš vizualni izgled i identitet? Tko vam dizajnira odjeću? Je li teško plesati u platformama?

Studirala sam dizajn prije glazbe, stoga sam oduvijek sama dizajnirala svoje kostime ili bih prepoznala mlade talente i nabavljala kostime bez stilista. Kada sam prvi put nastupila u Parizu, 'posvojio' me Thierry Muger i u tren oka me razmazio odjećom koju sam odmah navukla i na članove benda. U nekim cipelama na platformu je teško plesati, a u nekima nije. Rado bih dizajnirala kolekciju cipela jednog dana da bih pokazala da postoje razlike.