Zasigurno ni Hrvatski zavod za zapošljavanje ni Lana Jurčević, koja je zaštitno lice njegove ljetne kampanje za zapošljavanje mladih, nisu očekivali toliko negativnih komentara na videospot koji je HZZ koštao čak 183 tisuće kuna. Na društvenim mrežama proteklih dana pljuštale su kritike na račun Lane Jurčević pa su se na kraju oglasili HZZ, PR poznate pjevačice, a i ona sama je objavila post kojim pokušava smiriti rasplamsanu situaciju. Za sve je kriv Zavod, naslov je spota, a čini se i ovog skandala
U zemlji s 254 tisuće nezaposlenih objaviti ležeran videospotić u novoj kampanji za zapošljavanje sa seksi Lanom Jurčević u glavnoj ulozi i konobarom kojem 'posao iz snova' nudi privilegiju da s poznatom pjevačicom opali selfie za mnoge je danas ridikulozan potez. Lavina negativnih komentara koja se zakotrljala na društvenim mrežama nakon što je spot izašao u javnost nije štedjela ni Lanu Jurčević ni HZZ za kampanju plaćenu 183 tisuće kuna.
Spot se u javnosti pojavio manje od mjesec dana nakon što su iz HZZ-a objavili da zbog manjka novca privremeno ukidaju pet mjera aktivnog zapošljavanja, među kojima i stručno osposobljavanje za rad bez zasnivanja radnog odnosa, popularno među mladima koji su završili fakultet.
'Izabrali smo Lanu Jurčević jer ona, prema svim našim pokazateljima, predstavlja svojevrsnog opinion lidera za ciljanu skupinu kampanje koju čine mlade nezaposlene osobe u dobi od 18 do 25 godina, a kampanja ima cilj potaknuti nezaposlene mlade osobe da se u većoj mjeri informiraju o mjerama aktivnog zapošljavanja i o programima osposobljavanja za rad u turizmu koje provodi HZZ', objasnili su iz HZZ-a za Index.
Oglasila se jučer i ogorčena Lana Jurčević na društvenim mrežama te u svemu vidi samo pozitivnu priču.
'Žao mi je što se jedna pozitivna priča u dijelu medija predstavlja na ružan i neprimjeren način. I kampanja i TV spot, pa i moj angažman, imali su samo jedan i to pozitivan cilj. To je zapošljavanje nezaposlenih mladih ljudi. Znam da će anonimnih hejtera na internetu uvijek biti što god da se pozitivno radilo, ali me iznenađuje to što pojedini mediji prenose samo njihove reakcije kao relevantne. Upravo oni pokazuju da postoji doza neinformiranosti o svim mogućnostima koje imaju programi za zapošljavanje i da je potrebna ovakva kampanja.I sama se često nađem u borbi s birokracijom i sigurna sam da su mnogi nezaposleni s pravom ogorčeni na šumu papirologije kroz koju često prolaze.
Ali baš zato mislim da ova komunikacija ima smisla i da bolje informira nezaposlene mlade ljude da se jave u Zavod. Da saznaju kako se mogu iskoristiti sredstva koja im Zavod dijeli za dodatno obrazovanje, prekvalifikacije, stjecanje radnog iskustva ili pokretanje vlastitog posla. I još nešto što mislim da je jako važno: vjerujem da će zbog ove kampanje i HZZ moći bolje razumjeti glas nezaposlenih kojima su potrebni ti programi. Ja sam samo pjevačica koja piše i pjeva svoje pjesme i želi nekome sivi dan pretvoriti u malo vedriji. Ja nisam ministar, ni Vlada, ni političar, niti to želim biti. Ja sam na istoj strani kao i vi. Zato sve one koji žele upravljati svojim životom, a ne samo pljuvati po svemu, još jednom pozivam da podrže ovu akciju i da se priključe ovoj pozitivnoj priči', napisala je Lana na Facebooku.