Britansko glazbeno tržište ukazuje na budućnost prodaje glazbe, tj. polaganu, ali sigurnu smrt CD-a
Općenito gledano, pad prodaje albuma nastavlja se, pa je tako tijekom 2011. prodano gotovo šest posto manje albuma u odnosu na prethodnu godinu, unatoč tome što je '21' pjevačice Adele otišao u 3,8 milijuna komada, postavši najprodavanijim albumom godine. Točnije, u usporedbi sa 2010, ukupna prodaja fizičkih i digitalnih albuma pala je za 5,6 posto.
Najveći pad bilježe CD-i, kao umirući medij, a riječ je o padu od 12,6 posto. S druge strane, prodaje se sve više digitalne glazbe, koja bilježi porast od 24 posto, a raste i prodaja ploča – vinil se vraća kao poslastica za prave kolekcionare, pa je tako tijekom 2011. prodaja vinila porasla za čak 43,7 posto. Tako je prodano čak 337.000 ploča, najviše od 2005. godine.
Iako industrijski insajderi slave porast digitalne prodaje, pozivaju vladu da se nastavi boriti protiv pirata i spasi glazbenu industriju od propasti, optužujući internetske gigante da se bogate na ilegalnoj razmjeni autorskim pravom zaštićenih datoteka.
U Britaniji se, kažu, zbog toga glazbeno tržište smanjilo na manji raspon od njemačkog, a da nije bilo Adele, situacija bi bila još gora.