Boggie, pravim imenom Csemer Boglarka, snimila je spot za novu pjesmu, a u spotu možemo vidjeti njezinu transformaciju u Photoshopu od početka do kraja
Kako bi privukla pozornost javnosti na nedostižan ideal ljepote koji promoviraju suvremeni mediji, mađarska glazbenica Boggie u spotu za svoj singl 'Nouveau Parfum' dopustila je da je 'srede' u Photoshopu.
U početku je nenašminkana, izgleda umorno i kosa joj nije sređena, a onda se pomoću retuširanja u samo nekoliko minuta pretvori u glamuroznu ljepoticu.
Boja i oblik očiju, boja kose, koža i bjelina zubi u potpunosti su promijenjeni te joj doslovno mijenjaju identitet. Nepravilnosti na licu brišu se klikom miša, a umjetnom rasvjetom postiže se koža kakvu svi žele.
Boggie želi pokazati da se na ovaj način pokušava oponašati nešto što zapravo ne postoji u stvarnosti. Ovim je potezom odlučila otkriti u kojoj se mjeri slavne osobe retuširaju, a novim singlom kritizira suvremeni konzumerizam te poziva žene da budu ono što jesu.
Pjesmu pjeva na francuskom jeziku, a započinje popisom brendova i dizajnera kao što su Prada, Hugo Boss, Chanel, Giorgio Armani i Lancome, prije nego što u refrenu poruči: 'Nisam proizvod.'