Dosad najveće oduševljenje i najjači aplauz novinara na 66. festivalu u Cannesu dobila je crno-bijela obiteljska komedija 'Nebraska' Alexandera Paynea, redatelja koji potpisuje 'Stranputicu' i 'Nasljednike'
Ovaj neodoljivo šarmantan film prati oca i sina na putovanju u Nebrasku, u kojoj senilni otac želi preuzeti nagradu od milijun dolara za koju ga sin ne uspijeva uvjeriti da je samo promidžbeni trik.
Dijelom nadahnuta filmovima kao što su 'Prava priča' Davida Lyncha i filmovima braće Coen, s izvanredno razrađenim dijalozima i odličnim humorom, 'Nebraska' je film u kojem će publika uživati. U situacijama i obiteljskim odnosima – osobito u scenama okupljanja šire obitelji – svatko od gledatelja pronaći će neke poznate situacije kojima će se rado nasmijati. Payne pokazuje da je zatucana sredina zapravo svugdje ista, bilo da se nalazi negdje u Americi, bilo na Balkanu. A slično je i s ljudskom pohlepom.
U Cannesu je svoj redateljski debi promovirao Keanu Reeves, glumac koji s 49 godina još uvijek ima doriangrejovski mladenački izgled, ali i duh. Za svoj početak u redateljskim vodama, nadahnut borilačkim koreografijama koje je morao savladati za 'Matrix', Reeves se odlučio za akcijski kung-fu film 'Man of Tai Chi', a naći će se u kinima ove jeseni.
A nakon što je 2011. bio proglašen nepoželjnom osobom u Cannesu zbog svojih izjava o nacizmu izrečenih na press konferenciji 'Melankolije', Lars Von Trier opet je dobrodošao, izjavio je umjetnički ravnatelj Cannesa Thierry Fremaux. Von Trier je, kako je u Cannesu objavila njegova producentica Louise Vesth, sebi nametno embargo na sve izjave, intervjue i tiskovne konferencije. Ipak njegov novi, dugo iščekivani film 'Nimfomanijak' nije predstavljen u Cannesu, a neće ni u Veneciji: premijera će se održati u Danskoj na Božić. Pravi obiteljski, blagdanski film, nema što.
Usprkos brojnim hardcore scenama, gledatelji neće vidjeti intimne organe zvijezda kao što su Charlotte Gainsbourg, Shia LaBeouf, Uma Thurman, Stellan Skarsgard i Christian Slater jer će njihove scene seksa biti digitalno montirane sa snimkama dvojnika: od pasa nagore vidjet ćemo prave glumce, a ispod pasa dvojnike. Usprkos svemu navedenom, Vesth kaže da Lars smatra 'Nimfomanijaka' filmom o Bogu, religiji i filozofiji.