Pri donošenju filma 'Seks i grad' na filmska platna, King, Parker i ostali filmaši i glumci osjećali su veliku odgovornost prema likovima, osobito prema Carrie, Samanthi, Charlotte i Mirandi, zato što svaka od njih predstavlja nekoga iz publike. Stoga, iako u filmu 'Seks i grad 2' napuštaju svoje svakodnevne živote i ludo se provode na zadivljujućem mjestu, ove se žene i dalje suočavaju s ljudskim, stvarnim brigama koje pripovijeda vječno ispitujuća kroničarka Carrie
Kad prvi put vidimo Carrie i Facu u njihovom domu, Carrie Bradshaw – koja je sada poznata i kao gđa Preston – osjeća se pomalo nemirno u svom smirenom, bračnom životu i pita se što se događa nakon što kažete – uzimam. I budući da je Carrie i spisateljica, svoje je osjećaje o braku podijelila u svojoj novoj knjizi 'Uzimam, uzimam li?', zbirci komičnih eseja u kojima na satiričan način govori o tradicionalnim bračnim zavjetima.
'Carrie je čitavu svoju karijeru pisala o tome kako je biti single, a ovo je prvi put da piše o nekoj drugoj temi, o braku', kaže Parker. 'No istina je ta da ona o tome još puno toga ne zna. Međutim, naučila je da postoji velika razlika između vjenčanja i braka. Udana je vrlo kratko i iako bi to željela, ne osjeća se najugodnije.'
'Dok sam za ovaj film pisao priču između Carrie i Face, bilo mi je uzbudljivo istraživati što bi koncept 'i živjeli su sretno do kraja života' njima mogao značiti danas nakon njihove strastvene, dramatične i turbulentne desetogodišnje veze', kaže King. 'U prvom sam filmu želio da ljudi povjeruju da je Faca konačno shvatio kakav je dragulj umalo izgubio kad je Carrie ostavio na oltaru, tako da je kraj tog filma bio vrlo romantičan i zasluženo sretan. I evo ih sada, dvije godine kasnije, kada trebaju otkriti što 'dome slatki dome' uopće znači. Ona je dvije godine pažljivo uređivala njihov novi stan koji je željela pretvoriti u dom i sada mora leći u bračni krevet koji je prostrla. A Carrie, djevojka koja voli izlaziti, mora biti Faca da bi se naviknula na tu promjenu. Igra riječi je namjerna.'
Parker dodaje: 'Carrie voli izlaziti, voli živjeti urbano, voli istraživati, gledati, sudjelovati. Jedna od mnogih stvari s kojima se potajno bori su okovi koje je figurativno projicirala na samu sebe. Ona to sebi može razumno objasniti, ali emotivno nije ondje gdje bi htjela biti u tom braku. Željela bi da može reći da je zadovoljna očekivanjima koje je imala za svog partnera i za samu sebe.
CYNTHIA NIXON kao MIRANDA HOBBES
Miranda Hobbes, koja je u prošlom filmu Steveu oprostila nevjeru, konačno se kod kuće osjeća ugodno i sigurno. Njoj probleme uzrokuje njezin posao. Postala je vrlo frustrirana na svom radnom mjestu, gdje njezine talente koči njezin arogantni i šovinistički šef. 'Miranda je sebe uvijek definirala kao karijeristicu', kaže Cynthia Nixon. 'Muškarci mogu doći i otići, ona može postati majka, a i ne mora, no uvijek je bila odvjetnica. Sad je partnerica u odličnom pravnom uredu, ima sjajnu plaću, ali i novog šefa koji je ne može smisliti. Svi imamo prijelomnu točku u životu, a Miranda se bliži svojoj. Biti bačen sa strane i pokušavati shvatiti tko ste i što je od vas ostalo, to bi bila velika stvar za svakoga, no osobito je velika nekome koga karijera definira.'
Mirandin poslovni život nije jedino što se mijenja. 'Mislim da je povratak ovom liku najuzbudljiviji zbog toga što je Michael Patrick uvijek tjera da evoluira', nastavlja Nixon. 'Ako pogledate tko je ona bila kad smo je upoznali, vidite jednu ogorčenu, sumnjičavu, ciničnu i ljutu osobu. Imala je jako puno problema s muškarcima. Iako joj je karijera i dalje vrlo važna, ona je sada prilično sretna supruga i majka. A u ovom je filmu navijačica; ona je ta koja se brine o ostatku grupe. To pokazuje koliko se ona promijenila.'
King kaže: 'Mirandina je priča intrigantna zato što je ona u prvom dijelu filma vezana za svoj posao i stalno gleda u svoj BlackBerry. Međutim, kad ga odluči odložiti, Miranda tada vidi svijet.'
Charlotte York-Goldenblatt, još jedna supruga i majka, posljednje je dvije godine provela sa svojom proširenom obitelji i sada sa svojom kćerkom Rose proživljava fazu strašnih dvogodišnjaka. 'Stvari joj ne idu glatko', priznaje Kristin Davis. 'Ona i dalje želi da sve bude savršeno i teško joj je prihvatiti činjenicu da nije tako... i da ni ona nije savršena. Ovaj se lik s time bori otkad postoji. Ona se neprestano bori s činjenicom da uvijek želi postići više i pitanje je koliko je iznenađenja potrebno da ona konačno popusti i prestane tražiti savršenstvo. A beba Rose najveći je izazov s kojim se ikad susrela iako to Charlotte ne može priznati.'
Još jedna stvar koju Charlotte ne vidi je ljepota njezine dadilje Erin koju glumi britanska glumica Alice Eve. Međutim, zahvaljujući Samanthinim primjedbama, ona se pita hoće li Harry zastraniti. 'Charlotte postaje opsjednuta ljepotom svoje dadilje, a to isprva nije primjećivala, jer je Erin tako divna s Rose i Charlotte je tako očajnički treba', kaže Davis.
Charlotteina je priča uvelike povezana s povjerenjem', kaže King. 'Majčinstvo ju je isrcpilo i ona ne vjeruje vlastitim instinktima u vezi izbora dadilje, vjernosti svog muža, pa čak i vlastitih majčinskih sposobnosti. Ovaj mali bijeg s prijateljicama pruža joj luksuz da se konačno naspava i ponovo povjeruje svojim instinktima.'
Dok se Charlotte bavi izazovima roditeljstva, single cura Samantha Jones, koja je ponovo u New Yorku i u lovu za plijenom, još jednom predstavlja utjelovljenje slobode. 'Samantha ponovo ima moć i vratila se u svoj grad i svojim prijateljicama – svojoj obitelji', kaže Kim Cattrall.
Samantha je najotvorenija u grupi i pametni je hedonist koji živi po svojim uvjetima. Međutim, pred ovu seksi plavušu život ovog puta postavlja nekoliko prepreka; primorana je boriti se sa starenjem i prvim simptomima menopauze u svom slobodnom stilu života. Cattrall se veseli komičnom obrađivanju ove životne činjenice. 'Bilo mi je veliko zadovoljstvo unijeti komediju u priču o menopauzi zato što čujemo toliko negativnih priča o tome što žene prolaze u tom periodu života', komentira ona. 'Mislim da smo iz te teme izvukli maksimum zato što smo je prikazali ljudskom i komičnom i pristupačnom. Samantha obožava život i svoju seksualnost; ona uživa u njoj i unosi je u svaki aspekt svog života. Stoga, kada taj njezin dio naiđe na izazove, ona svom svojom snagom uzvraća udarac.'
King kaže: 'Seks i grad' je uspješan i zato što evoluira. Ideja o Samanthi koja ulazi u menopauzu ni u jednom me trenutku nije uplašila zato što sam znao da će Kim Cattrall odlično odigrati skandaloznu priču o menopauzi i zato što dio gledatelja proživljava to što proživljava Samantha, a ona se bori i pobjeđuje za njih.'