RODRIGUEZ KAO INOVATOR

'Spy Kids' prikazuje se u '4D Aromascope tehnologiji'

27.06.2011 u 10:00

Bionic
Reading

3D više nije dovoljan – odsad ćemo filmove moći i namirisati!

Robert Rodriguez proslavljen je kao inovator u svijetu filma, a za najnoviji nastavak svog popularnog dječjeg serijala 'Spy Kids', nazvan 'All The Time in the World', smislio je posve novi način za 'upecati' klince i dovući ih u kina.

Novu tehniku nazvao je 'Aromascope', a riječ je o tome da će gledatelji, osim gledanja i slušanja, sada film u kinima moći i namirisati!

Izvedba je jednostavna – svima će se na ulazu dijeliti kartice koje će gledatelji moći ogrebati pa mirisati u trenutku kada se na platnu pojave određeni brojevi vezani uz brojeve na karticama.

'Najbolje od svega, nećete morati platiti više za 4D Aromascope, koji će biti omogućen u svim kinima, bila ona 2D ili 3D', kaže Rodriguez.

'Spy Kids: All The Time In The World' u kina kreće u kolovozu.