Počela je humanitarna akcija 'Djeca leptiri trebaju krila' u kojoj će se do 31. svibnja od svakog proizvoda P&G koji sudjeluje u akciji u Konzumovim prodavaonicama odvojiti jedna kuna za nabavu neophodnog automobila za potrebe prijevoza oboljelih od bulozne epidermolize i za veoma skupu i zahtjevnu rehabilitaciju djece leptira
Na konferenciji za medije kojom je najavljen početak humanitarne kampanje 'Djeca leptiri trebaju krila' sudjelovali su talentirani glazbenik i dijete leptir Petar Ramljak, Tony Cetinski, predsjednica udruge Debra Vlasta Ramljak, direktor Procter & Gamble Hrvatska Dražen Stojanović i Darko Knez, predsjednik Uprave Konzuma.
'Bila mi je čast raditi s Petrom Ramljakom na snimanju pjesme i spota 'Samo za tebe' i želim naglasiti da ovo nije kraj suradnje između Petra i mene. Iskoristio bih ovu priliku da najavim njegovo sudjelovanje na sljedećem albumu koji ću izdati', izjavio je Tony, promotor humanitarne kampanje 'Djeca leptiri trebaju krila'. Dodao je kako je dobro da su se i dvije velike kompanije pridružile plemenitom cilju. 'Tvrtke su tu da pomognu u prikupljanju novca, Petar i ja ćemo senzibilizirati javnost, a nadam se da će se i moji kolege glazbenici također priključiti ovoj akciji', rekao je pjevač.