Mjesec listopad u cijelome je svijetu poznat kao mjesec u kojemu se obilježava borba protiv raka dojke i osvješćuje javnost o izazovima s kojima se suočavaju oboljeli i njihovi bližnji. U borbi protiv spomenute maligne bolesti, svaka podrška je od neprocjenjive važnosti
Tim povodom, dizajnirana je posebna linija ručnika Essenza Flower, a zaštitno lice kampanje je glumica Ankica Dobrić, koja je i sama preboljela rak dojke.
'Ručnici su izrađeni od visokokvalitetnog pamuka, koji ne samo da je nježan prema koži, već i izvrsno upija. Dolaze u četiri različite boje: bijela ,bež, roza i zelena u tri različite dimenzije 30x50 cm, 50x100 cm i 70x140 cm, a to ih čini savršenim izborom za svakodnevno korištenje. Osim što pružaju visoku kvalitetu i funkcionalnost, podržavaju uistinu važnu svrhu. Ova linija ručnika je primjer kako svakodnevni proizvodi mogu imati dublje značenje i doprinijeti borbi protiv raka dojke. Izdvajanjem 0,10 eura od svake prodaje ovih ručnika udruzi Europa Donna Hrvatska pomaže da nastavi svoj rad u podizanju svijesti o raku dojke, pružanju psihološke podrške oboljelim ženama i njihovim obiteljima, te promicanju preventivnih mjera i ranog otkrivanja bolesti. Uz to, ova inicijativa potiče svakog pojedinca da kupnjom kvalitetnog ručnika osobno sudjeluje u borbi protiv opake bolesti', kazala je Ankica Dobrić.
Europa Donna Hrvatska - hrvatski forum za borbu protiv raka dojke je neprofitna organizacija koja radi na podizanju svijesti žena o raku dojke, promiče edukaciju, rano otkrivanje, optimalno liječenje, medicinsku i psihosocijalnu rehabilitaciju, palijativnu skrb. Cilj udruge je, između ostalog, upozoriti na važnost samopregleda i redovitih pregleda, ranog otkrivanja raka dojke te provođenje besplatne psihološke pomoći za žene oboljele od raka dojke jer je mentalno zdravlje izuzetno važno u procesu liječenja. Udruga će sredstva iskoristiti za svoju najvažniju misiju pružanje stručne psihološke pomoći oboljelim ženama.
Ručnici su dostupni od 10. listopada te biti će pozicionirani tijekom listopada, studenog i prosinca diljem Hrvatske, u svim većim prodajnim centrima.